Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Myu


Myú

Anbefalte innlegg

siden alle er skeptiske kan jo jeg dra til med litt positiv konstruktiv kritikk! :)

en positiv ting (trenger ikke å være det!) er at dere holder det gående så lenge uten å gjenta dere selv så alt for mye. skal ikke klage på lyden, men det dårlige lydbildet gir en dårligere helhet...

når det gjelder ustemte gitarer er det ikke så nøye. dere sier jo selv at det bare er et halvferdig prosjekt så det er jo mye som ikke stemmer likevell... men for meg virker det som dere vil virke mere progresive og 'experimental' en dere faktisk er. dere har spilt i et halvt år og sett i forhold til det er det bra. jeg ville prøvd meg på noe litt midre progresivt...

Endret av johannes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

siden alle er skeptiske kan jo jeg dra til med litt positiv konstruktiv kritikk! :)

en positiv ting (trenger ikke å være det!) er at dere holder det gående så lenge uten å gjenta dere selv så alt for mye. skal ikke klage på lyden, men det dårlige lydbildet gir en dårligere helhet...

når det gjelder ustemte gitarer er det ikke så nøye. dere sier jo selv at det bare er et halvferdig prosjekt så det er jo mye som ikke stemmer likevell... men for meg virker det som dere vil virke mere progresive og 'experimental' en dere faktisk er. dere har spilt i et halvt år og sett i forhold til det er det bra. jeg ville prøvd meg på noe litt midre progresivt...

Takk. :blush:

Sant at når det er ganske utydelig blir det mindre gøy å høre.

Men nei, det er ikke sånn at vi "prøver å være noe vi ikke er".

Det kunne ha blitt dobbelt så bra om vi hadde gjennomtenkt låten.

Resten ble bare improvisert idet vi tok opp. Nå har vi i vaffal lært at det lønner seg å planlegge litt mer først.

Men poenget var iallfall at vi tok opp en jam og det viste seg til å være litt bra. Kanskje det bare er oss som synes det.... :(

Endret av Myú
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Angus Y, dere kan ikke be om kritikk, og så bli sure etterpå. Om dere var klar over att opptakene var av laber kvalitet, gitarene var ustemt, og synthen kjip, kunne dere heller latt være å legge ut låta.

og hva er det vi har sagt hele tiden???!!!

jo, at vi er klar over at det er dårlig kvalitet, vi vet at synthen ikke passa noen ganger, vi har sagt at gitarene er så stemte som de kan bli!

Kritikken dere har nevt er:

dette var ikke bra

Synthen passa ikke

lav kvalitet

ustemte gitarer

dette vet vi jo (utenom den første dah) :P

vi liker det vi tok opp og kritikken deres kan gjøre det bedre. (men kvaliteten får dere leve med!!!)

P.S. 90% av sangen ble funnet opp der og da. hadde vi syntes den ble dårlig så hadde vi ikke lagt den ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. Vi er ikke sure eller noe.

Herregud. Dere bare gjentar det samme hele tiden.

Vi har akseptert all kritikk, og er enig med det meste.

Men det at det vi tok opp ble dårlig, er feil. Det er bra for å være improvisjon.

Det vi tok opp var bare jamming.

Vi vet at man skal tenke før man legger ut noe, men vi bare tok opp en vanlig jam og så viste det deg seg at den ble litt fet.

Derfor la vi den ut. Vi tåler dårlig kritikk.

Ikke gidd å være så sære.

Endret av Myú
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier at dere tåler kritikk..men du sier at vi som sier at dere ikke er så jævla bra (hvertfall på den låta vi har hørt), tar feil?? syns det høres ut som noen som ikke tåler kritikk jeg! pluss noen med en solid porsjon for god selvtillit <_< sier bare skjerp dere, jeg ass.. man merker hvor gamle dere er, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier at dere tåler kritikk..men du sier at vi som sier at dere ikke er så jævla bra (hvertfall på den låta vi har hørt), tar feil?? syns det høres ut som noen som ikke tåler kritikk jeg! pluss noen med en solid porsjon for god selvtillit <_< sier bare skjerp dere, jeg ass.. man merker hvor gamle dere er, for å si det sånn..

JAVEL...

Det er et dårlig opptak og sangen er langt fra ferdig, det er ikke den beste sangen vi har for å si det sånn.

Du har bare hørt et dårlig opptak av en sang som bare er 10% ferdig så vent med å dømme oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.