Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

'Han spellar jo itte med feel, jo!'


Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så lenge det er melodisk så gjør det vel ikke noe om det er fort eller ikke..........

Helt enig. Jeg fortrekker ultra rask shredding med en herlig melodi, enn en sakte solo uten herlig melodi. Tempo betyr ikke at det ikke er 'feel'. Min definasjon av 'feel' er at det melodonisk.

melodisk: eric johnson... samme om det er fort eller sakte.

umelodisk: michael angelo... løpa hans går ingen vei... bare for å være fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har hørt de fleste platene til Mr. Angelo. Låtene er veldig forskjellige strukturmessig og kvalitetsmessig. Men det er intet tvil om at Michael er blant de mest kreative gitarister til å gå på denne jord. Av og til spiller han til malplasserte strofer, men det tar han opp i komposisjon og tone. Fyren spiller med MASSE feeling, hvis dere ikke tror meg skjekk ut disse låtene: Prog, Sience Fiction, Jazz ballad og God rest ye merry gentle man. Jeg er enig i at de fleste Nitro låtene gitarimessig er ganske labre, men alikevel synes jeg det er festelig å øve på freight train :=), den dagen jeg klarer'n legger jeg ut video!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger jo flere MAB videoer på youtube så det er bare å ta en titt det. Når vi snakker mangel på feeling så synes jeg Malmsteen uansett er verst, selv om han ofte spiller soloer som bygger på temaet på låta så synes jeg det meste er litt slitsomt å høre på. Chris Imepllitteri er ikke så verst både på hurtighet og feeling. Egentlig en sinnsykt god gitarist, skjekk ut somewhere over the rainbow den ligger også ute på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Angelo er jo teh feeling, skikkelig musiker, som bare spiller på musikalitet. Det er forsåvidt helt greit at han kan spille fort, og slikt, men hva er vitsen med å stå med en dobbelgitar og spille med henda på kryss og tvers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å ta baklengs salto, knuse gitarer på scenen, bandwear, 200 stk. mashall stacker, 200 trommer og zymbaler? Jo fordi det ser tøft ut.

Ikke minst har MAB skapt sin egen stil og gjort ting som ingen andre har gjort. Litt det samme som når Hendrix spilte med tenna. Om du ikke liker sånt, så ekke det no' no galt i det. Det er bare sirkus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.