Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan bli berømt?


jackson js30

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Innen Metal a? Jeg har fått et inntrykk av at det er rene tilfeldigheter som gjør at man slår igjennom. Fleksibilitet, skills er vel selvfølgeligheter innen Metal.

Men samtidig hvis man er på band som Lamb of God, Children of Bodom, Slayer, Cannibal Corpse, er det originalitet som er fellesnevneren. Alle bandene gjorde/skapte/lager ting som ingen andre har gjort før. Hmm hadde vært en drøm å bli kjent med Bandet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det først må dere ha en god låt skriver, gode til å spille, hvis du er rocke band, hiv dere ut på scenen som gærninger, det ble angus youngg og acdc kjent for

1. God låtskriver er fint å ha, men når jeg hører mye av det som spilles på radio så innser jeg at det er langt ifra noe must.

2. Når jeg ser diverse liveklipp av band som visstnok er ganske store så... se pkt.1

3. Dersom det ikke føles naturlig å hive seg rundt på scenen som gærninger så blir det sjelden noen suksess, uansett hvor rockeband man er. Selv om AC/DC synes det er naturlig, så hadde nok ikke jeg klart å slå igjennom med en sceneoppførsel som Angus.. Og det er nok også en grunn til at mange andre store band heller ikke oppfører seg slik på scena, selv om AC/DC klarer det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg litt kondiss da! Nei da, det er mange andre måter også. Jeg vet ikke om så mange andre band som oppfører seg sån... :) Det var bare ett forslag. Prøv å få til noe fengene, en låt kan fort gjøren deg berømt. det har jeg sett med mange andre band, men som oftest så blir andet litt glemt ettervært da. Gjør litt show, bruk gjerne penger på noe litt tøft kanskje og selvfølgelig må du ha flaks. ellers lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.