Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITARGALLERI


Thomas

Anbefalte innlegg

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AGF00005.jpg

Ikke det mest detaljerte bildet, dog det eneste jeg har som viser skjønnheten i sin helhet..

Og hvis jeg skulle plukka med meg en gitar herfra ville det nok blitt nettroms suhr ja :mrgreen:

Men må innrømme at jeg er litt svak for wolfgang-stil gitarer (dvs, liker wolfgang veldig godt, men ELSKER ebmm axis.. 8) )

Ellers tror jeg jeg skal prøve å anskaffe en fender strat hvis jeg noen gang får råd, som neste gitar. Tror jeg hadde plukka nettroms da og.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært innom imerslund for 3 gang de siste 3 dagene. Torsdagen testa jeg anderson classicen de hadde inne der, og ble så forelska at jeg kom tilbake fredagen å sammenligna med bl.a. axis supersport, som jeg syntes er en kjempegitar Utklassing! Idag tok jeg med min gitar, og selv om det svir å si det, så måtte den bite i støvet.. for første gang..

Ikke at jeg hadde hatt penger til det uansett, men det var litt hardt for meg når gitaren gikk unna mens jeg satt å a/b testa med min.. :oops:

Skal ha meg en sånn en dag! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.