Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITARGALLERI


Thomas

Anbefalte innlegg

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nettrom: Candy Apple Red, ja!

Det er et utrolig dårlig bilde, men digitalkameraet var ikke av den beste sorten, og lyset var møkk. Uansett.

Jeg var veldig spent på hvordan "satin"-finishen vill funke sammen med svart plekterbrett, men det ble jo riktig kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får legge ut bildet av gitarene mine, som jeg skrev i en annen tråd så vant jeg den den lyse gitaren på en Jam-session for en uke siden. Trekkning på inngangsbilletten. Den lyse er en Walden D450 (2795,-) og den andre er en Walden N310 (1700 startpakke). Begge er akustiske og fri for elektronikk.

normal_Gitarene.JPG

mvh kroffer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ønske meg selv velkommen til forumet med ett bilde av gitaren min. Har desverre ikke digitalt kamera akkurat nå så jeg kan nok bare vise fram ett bilde jeg fant på nettet.

Gitaren er en ESP ltd Viper 301 i hvit. I tillegg har jeg en Fender Squier Showmaster i svart.

pict0137.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ønske meg selv velkommen til forumet med ett bilde av gitaren min. Har desverre ikke digitalt kamera akkurat nå så jeg kan nok bare vise fram ett bilde jeg fant på nettet.  

Gitaren er en ESP ltd Viper 301 i hvit. I tillegg har jeg en Fender Squier Showmaster i svart.

Åi! Den hvite var steintøff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ønske meg selv velkommen til forumet med ett bilde av gitaren min. Har desverre ikke digitalt kamera akkurat nå så jeg kan nok bare vise fram ett bilde jeg fant på nettet.  

Gitaren er en ESP ltd Viper 301 i hvit. I tillegg har jeg en Fender Squier Showmaster i svart.

Åi! Den hvite var steintøff! :D

Vet. Det sa bare pang da jeg så den for første gang :) Skulle egentlig ha den i svart, men dette var den eneste igjen på lager i norge (har gått ut av produksjon), men jeg angrer ikke ett sekund på at jeg fikk den i svart istedenfor hvit.

Skal forresten plukke fra hverandre fendern og lakkere den med noen ville motiver tenkte jeg. Kommer bilder av det bare jeg får ræva i gir og får gjort de.t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, jeg nevnte jo at jeg kjøpte gitar forrige uke.

Kjøpte også forsterker på søndag.

Legger her ut et bilde av mitt utstyr:

www.kian.no/utstyr.jpg

Epiphone Elite Les Paul Custom

Marshall VS100 (100 watt)

Marshall 1965A 4x10" kabinett.

(OBS: bildet er litt stort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.