Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITARGALLERI


Thomas

Anbefalte innlegg

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe...bilde fra Georgi jo! ;-)

Georgi er tøff! :-D

Enig der. Gode priser har han også, hvis du spør litt ;) Går du på frederik II foresten? Syntes jeg skimtet deg her om dagen. Jeg ser helt elendig dårlig når avstanden er over 3 meter, så ha meg unskyldt hvis jeg så syner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg går på Greåker...siste året allmenne fag, gleder meg stort til å bli ferdig nå :)

Da er vi 2! Med siste året og gledingen altså. Ikke at jeg består men... Er ganske glup, men alikevel ufattelig dum som skulker så mye som jeg gjør. Jaja, folkehøyskole, here I come ;)

BTW:

Min gitar, når Georgi får den inn, er denne:

epiphone_goth_les_paul.jpg

Med EMG 81 og 85 mikker. Får den ganske rimelig siden jeg bytter inn min gamle Eagle. Jeg vet jeg kunne fått en "bedre" gitar til samme prisen, men har forelsket meg i den matte finishen på les paul modellen, og med EMG mikker så blir lyden knall også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 2! Med siste året og gledingen altså. Ikke at jeg består men... Er ganske glup, men alikevel ufattelig dum som skulker så mye som jeg gjør. Jaja, folkehøyskole, here I come ;)

Haha, da er vi faktisk i samme situasjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.