Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITARGALLERI


Thomas

Anbefalte innlegg

---

Gratulerer! Georgi D, I presume? 8) Fikk min LP Goth på lørdag. Med EMG mikker da riktignok, stock mikkene på goth`en suger. Det var et stort steg opp fra min gamle Eagle, som jeg også fikk byttet inn:)

øhhhh.... Bortsett fra at det står: Epiphone Les Paul Standard...?

Joa, sikkert bare for å skjule dens egentlige identitet som Georgi D...

Georgi D er en gitarforhandler i Fredrikstad :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte gitaren hos Georgi ja. Greit å kjøpe der, selvom jeg får god pris hos Musikanten. Det fine med Georgi er jo at man kan bytte inn. :-)

Tror at Georgi ikke tenkte seg nok om da han gav meg 2000,- for Charvel gitaren. Ser at han selger den for 2000 på siden sin ;-)

Gratulerer med Goth'en da! Rocker sikkert fett den :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goggen: Altså' date=' den er laga og kjøpt i sverige, laget på fender fabrikk der, anywho... :P[/quote']

OK. Jeg bare lurer fordi jeg egentlig er motstander av copy cats og har aldrig hørt om en Fender som ikke er lagt ut på Fenders www sider -- hm, er det en Fender fabrik i Sverige? -- og liker ikke at kopier blir kalt Fender. Men står det Fender på headstocken og serie numer bak, så er det en Fender. Men hovedsaken er at du har fått deg en gitar som du liker og som passer til deg.

Rock On :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.