Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITARGALLERI


Thomas

Anbefalte innlegg

rg.gif

Ibanez RG 2020X 2000 MOD. Har skifta pickups (er ikke V7 og V8 som bildet, v7/v8 er høgg)

Har putta inn Dimarzio Paf Pro i n og Dimarzio Tone Zone i b.

Gitaren har også Piezo system. (Skjønner faen ikke hva jeg skal med det, men greit å ha noe å vri på.)

axis.gif

Music Man Axis. Standard pickups, har noen planer her da, lurer på å få inn EVO eller Breed.

Har du en RG eller JEM så kan jeg bytte. heriksro_at_joggedressen_dot_com

Persjonlig klarer jeg ikke axis bodyen, MM er bare overpiset (som prs) (sikkert mange som blir uggene nå)

he.gif

Ibanez ??? 98MOD eller noe. Dette er da prosjektet. Har en EMG 81 i b.

Og en 25K pot, ikke noe hokkuspokkus.

Har noen planer. Floyde`n er crap, (har ikke dual locking system på viben) så den skal ut. lurer på å få satt inn en emg 85 og en EMG SA. Og omlakering (samme farger) ekke noe fornøyd med lakkinga.

Ekke akkuratt noe persjonlig fan av EMG. Men siden de er aktive så utnytter de ikke treverket på samme måten som passive micer til å utviklelyd. Bodyen på HE gitaren er meget dårlig (dårlig tre osv) derfor EMG.

Neste øks blir JEM garant, så lei av alt annet "dårlig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Avataren min viser meg med min 10 år gamle Washburn Lyon WE-3 som har fått ny bridge i løpet av uken som gikk - skulle ha en liten skrue og endte med å bytte hele skiten gitt.

God lyd i en billig Telekopi

Drømmen er denne:

0100202_md.jpg

'52 Vintage Tele - Nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens gitarnorge var nede var jeg en tur i miami, og dro innom guitarcenter. Jeg dro hjem en gitar som jeg alltid har hatt lyst på: en Gibson LP Studio :) Litt dårlige bilder men dere ser ihvertfall hva det er :D

En utrolig fin gitar med en konge tone og lettspilthet, absolutt å anbefale!

Hvilken Ampidamp har du? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.