Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Angra og Kiko Lourerio


Jonathan

Anbefalte innlegg

hei! noen andre som liker Angra? favoritt plata måre være første plata deres, den eier... HARDT!

anyways, så litt på youtube, og fant en god del med videoer ;)

her har dere noen av Angra, om dere ikke har hørt eller sett de før:

(musikken passer ikke alle...Power-Metal)

Angra - Nothing To Say(finfin shredsolo inni)

Angra - Nova Era(litt mer power-metal, men steike for en solo)

Angra - Acid Rain

Angra - Carry On(en av de beste låtene deres, IMO)

(kanskje noen av dere legger merke til det, men det er litt studio-overdubb på gitarenen...men det er bare rytmegitar når de spiller soloer)

og litt av Kiko Loureiro

Låt fra soloplata

litt roligere og mer melodisk låt

en av de beste gitariste i dag imo :P

sjekk http://www.kikoloureiro.com.br/ spiller mye rart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk soloen til ZITO også, syke greier. Kiko er jo ikke den eneste gitaristen i bandet, Rafael er sinnsyk også.

Sonata Artica kan ikke sannenlignes med Angra (annet enn at Angra har et par steite power sanger også). Hva du liker best får være opp til deg. :)

Synes de har hatt en mindre god periode (etter Holy Land) frem til sisteplata (selv om det har vært enkeltsanger som har vært gode), men den siste er jo knall god igjen.

Tror jeg setter Holy Land over Angel's Cry, men begge er jo gode som gull. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angra er konge!! Skulle se dem på sweden ifjor, men de måtte avlyse, og da dret jeg i hele festivalen:P

Kiko loureiro er helt genial, og Rafael bittencourt er ikke langt unna. Forøvrig er også trommis Aqilles Priester( eller noe sånt) et talent ut av en annen verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt et par låter fra en venninne i DT Norway, høres utrolig fett ut, angrer litt på at jeg ikke lette lenger etter det da jeg var på TG. Fikk ned absolutt alt av Sonata Arctica da, veier opp litt :P

Angra du sa du? høhøhøhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angra er konge!! Skulle se dem på sweden ifjor, men de måtte avlyse, og da dret jeg i hele festivalen:P

Kiko loureiro er helt genial, og Rafael bittencourt er ikke langt unna. Forøvrig er også trommis Aqilles Priester( eller noe sånt) et talent ut av en annen verden!

Broren til Nuno eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat fan, men husker sangen Carry On fra gammelt av. Var en lærer fra ungdomskolen som fikk meg til å sjekke de ut. Etter videoen å dømme så er det høyt teknisk nivå på spillinga til alle, men musikken blir wahahahay too cheesy for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.