Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jason Becker


CrowaX

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt mange rykter om at det skal komme en film som handler om livet til Jason Becker. Hørt rykter om at filmen skal hete "Mr. Tambourine Man", at Matt Schulze skal spille Jason og Kris Kristofferson skal spille faren hans Gary. Og at Fender og Charvel skulle lage gitarene. :D

Men i et Intrevju med Becker fra 2004 sa han at de holdt på å skrive manuset, (hørt rykter enn annen plass at de skulle begynne å filme i januar i år), men ikke noe på hjemmesiden hans sier noe om at filmen er i produksjon. Og på IMDb finner jeg ikke noe info om filmen. :huh:

Er alt dette bare tull eller kommer det virkelig en film om Mr. Becker?!? :blink:

Noen som vet?? :wacko:

Endret av CrowaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt flere rykter om at Matt Schuleze har gådd mye ned i vekt for å "komme inn i rollen" og har kanskje skreve manuset selv. Han spiller gitar og skal også være veldig god har jeg hørt. Så er vi kanskje så heldige at det blir ekte gitarspill og fake som i "Tilbake til fremtiden" :P Matt er et stort fan av Becker så dette blir nok bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt flere rykter om at Matt Schuleze har gådd mye ned i vekt for å "komme inn i rollen" og har kanskje skreve manuset selv. Han spiller gitar og skal også være veldig god har jeg hørt. Så er vi kanskje så heldige at det blir ekte gitarspill og fake som i "Tilbake til fremtiden" :P Matt er et stort fan av Becker så dette blir nok bra! :D

det er ikke fake!! IHVERTFALL ER MICHAEL J FOX FLINK, HAN SPILLER GITAR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør jeg kanskje se til å få hørt noe av han derre Becker.

SJEKK UT CACOPHONY - melodisk metall.... jason og marty eier mer enn bruce å pål gilbert... :) sjekk ut videoer av ham... fantastisk

Jason og Marty eier, men ikker mer enn Paul og Bruce :P

back to topic ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.