Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

zakk wylde


espen88

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man kan si hva man vil når det kommer til Zakk Wylde, men det finnes ikke tvil i at han banker Randy og Jake i hva opptreden angår.

?!?! Jake hopper da å snurrer som en tulling ... elsker zakk ..men han bare barsker seg å dæljer ølbokser i hode

Hopping og snurring er ikke kult å se på. Men Zakk ser så jævla mektig ut der han står. Digger det fullt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Både Jake og Randy gruser jo Zakk når det gjelder sceneopptreden.

Zakk står jo kun dønn i ro med gitaren i en igrunn merkelig stilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopping og snurring er ikke kult å se på. Men Zakk ser så jævla mektig ut der han står. Digger det fullt ut.

Zakk ser mektig ut, det er sant, men så var jo Rhoads og Lee mer pinglete, og derfor blir det vel vanskeligere å se mektig ut. Noen må jo være moroklumpene som snurrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopping og snurring er ikke kult å se på. Men Zakk ser så jævla mektig ut der han står. Digger det fullt ut.

Zakk ser mektig ut, det er sant, men så var jo Rhoads og Lee mer pinglete, og derfor blir det vel vanskeligere å se mektig ut. Noen må jo være moroklumpene som snurrer

zakk har jo pumpa et "par" år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er zakk fan, men det er jo hver sin smak!! jeg hater vai, malmsteen,dream teather osv...

men det er min smak!!! men zakk er veldis allsidig gitarist..det skal han ha!!!skal vedde på at ingen på forumet her kan spille denne ene sangen fra pride and glory cden..

farmin fiddlin..

den som klarer det spanderer jeg fylla på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett Zyklondvd, og må innrømme at selvom Samoth er spinkel, så ser han også mektig ut. sant nok, Zakk har forspranget på treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.