Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bullet ikke til quarten


Maister Sid

Anbefalte innlegg

Det er vel kanskje en grunn til at Bullet For My Valentine er en av de mest spennende up and coming metal acts i verden nå... Jeg skal ikke til Quart, og for min del er det ikke så farlig, for jeg skal se de på "Guns N' Roses" konserten anyway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje en grunn til at Bullet For My Valentine er en av de mest spennende up and coming metal acts i verden nå... Jeg skal ikke til Quart, og for min del er det ikke så farlig, for jeg skal se de på "Guns N' Roses" konserten anyway.

Ja, hoho de er spennende gitt. Nei, synes de er lite spennende, heller litt for kjedelige og forutsigbare, men smak er heldigvis en individuell greie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er ikke spennende, jeg hater hardcore, kanskje det er grunnen til at jeg ikke liker Bullet For My Valentine, men å kalle de "en av de mest spennende up and coming metal acts i verden" blir feil for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er ikke spennende, jeg hater hardcore, kanskje det er grunnen til at jeg ikke liker Bullet For My Valentine, men å kalle de "en av de mest spennende up and coming metal acts i verden" blir feil for min del.

Hvorfor kommentere det hvis du bare snakker for din del?

Finnes mange up and coming band selvom man ikke nødvendigvis liker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker mest generelt, selvsagt er musikksmak subjektivt. Uansett er MANGE musikkblader enige med meg. De har blitt nærmest gudeomtalt i Total Guitar og Metal Hammer, av det jeg har lest. Jeg liker de selv, men som sagt, musikksmak er subjektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivium blir også hausa opp som faen, og har mye større potensial enn BFMV. Likevel er det blodsugent ræva. Godt metalband? Jepp. Gode låter? Nei. Et band som kommer til å vare i tjue år? Ikke faen.

Up and coming band er jo nesten In Flames, Bodom og Satyricon (for eksempel). Band som har brukt tid på å komme dit de er, og fortsatt kommer til å bli større og beholde en fanbase i flere år til. BFMV, Trivium og så mange andre kopi-band som blir hausa opp som The Next Big Thing blir jo nesten som alle de kjipe banda man ikke husker fra åttiåra. De er metalverdenes popdøgnfluer og boybands. Metal er inn, mainstream og mote. Da kommer det følgelig mye sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Til dels enig med JonnyPonny her.. Jeg tror ikke at band som Avenged Sevenfold, Atreyu, Trivium, Bullet For My Valentine, etc, kommer til å være her i tjue år. Likevel synes jeg at musikken de lager er god. Og det er mulig å være et bra metalband uten å være her i tjue år. De fleste holder maks på i fem-sju år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis sjekka ut The Poison plata til disse folkene i går.

Jeg ble veldig imponert og synes det var utrolig bra. Sitter faktisk å hører på det nå, men jeg synes ikke dette høres ut som noe emo musikk. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.