Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

største tabbe live?


jokkemannen

Anbefalte innlegg

Under soloen fortalte ei jente på første rad at skoene mine var veldig lik hennes, og antydet at det var jentesko jeg hadde. Sekundet etter lå jeg på gulvet og spilte solo imens han som stod ved siden av dro av både sokker og sko. Kanskje ikke en tabbe da, men mer en oppfordring til dere andre om at det faktisk er litt digg å spille barbeint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde en lang diskusjon med bandet om at det flauste vi kunne gjøre på vår første konsert foran 200 mennesker kunne være å fucke opp "Smoke on the Water" riffet. Hva skjer...? Aller siste gang riffet skal spilles treffer jeg en snål akkord ingen noen sinne har hørt verken før eller siden, som den nest siste akkorden i riffet.

Det er vel min flausete feil <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte 'Erotomania' av Dream Theater med bandet mitt i 10. klasse. Da det kom til slutten av gitarsoloen, og resten av bandet kuttet ut for å la meg spille alene, skalv hendene så ille at jeg ikke kunne fullføre. Flaut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der kjenner jeg igjen. Når jeg spiller soloer, spesielt improviserte soloer, skjelver jeg som fy etterpå. Spesielt i en sang, der jeg spiller en improvisert akustisk solo (clean solo, om du vil) midt i sangen. Etterpå skjelver jeg, og så klarer jeg som regel ikke å komme inn i sangen igjen etterpå :unsure:

Nå har jo ikke jeg den lengste live-karrieren av oss akkurat heller da, så jeg regner nesten med det er normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte 'Erotomania' av Dream Theater med bandet mitt i 10. klasse. Da det kom til slutten av gitarsoloen, og resten av bandet kuttet ut for å la meg spille alene, skalv hendene så ille at jeg ikke kunne fullføre. Flaut...

Det er en grusom følelse!!

Hadde noe lignende første gang Tekrø kom for å se oss spille.

Men klarte da og rote meg gjennom på en måte, ting går seg til heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mest lydmannen sin tabbe, men grunnet at jeg fikk kun gitarstøy i øret, og dermed ikke hørte hva jeg sang, så sang jeg så surt at det var mest morsomt. Hjalp heller ei å stikke fingeren i øret, hørte bare gitarstøy uansett.

Det mest festlige er alle som kom bort etter konserten med "Så bra du sang, Kamilla.. kjempe!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knapt 17 år gammel. Bandet og jeg skulle spille på Bolgstock (liten lokal festival). Jeg skulle improvisere en solo sammen med saksofonisten på 24 takter.

Dette skulle jo bli perfekt, så jeg hadde satt i nye strenger og stemt gitaren så bra som går ann...hjemme...

Gitaren ble oppbevart i en god varm gig-bag.

(Været var noe kaldt og surt).

Tok den fram like før vi skulle spille...gitaren var stemt knallbra. Litt ruset av egen pr-kåthet skrudde jeg min forsterker litt ekstra opp...for dette skulle høres... B) O'yeah...

Trommisen teller opp og jeg slår første akkorden. Så utrooolig ustemt. Hørtes ut som noe som hadde ligget på loftet i 5-6 år... :lol:

Jeg skrudde ned volumet helt. Når soloen kom så fant jeg en tone som stemte ganske bra hvis jeg benda litt...baserte meg på det...

Utrooolig flaut...for det var ikke fritt for at publikum koste seg på min bekostning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.