Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

største tabbe live?


jokkemannen

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jeg hater at jack kabelen blir plugget ut på grunn av jeg tråkker på den eller noen andre i bandet som løper rundt som ville folk og til slutt ved en uhell tråkker på kabelen. :angry:

Endret av tlt1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så veldig mye flaut her da. kabler som detter ut er standard prosedyre på stedet jeg pleier å spille.

Ofte jeg glemmer teksten på hele sanger og sånnt, det er litt tjipt. ofte vi ikke har lyd også, men det er sånnt som skjer. det eneste jeg har opplevd som skikkelig flaut (det meste blir jo borte i adrealin rushet) det er når jeg spilte min forgje gig på trommer og ikke huska en dritt. skal love deg jeg fikk et par styggeblikk fra bandkameratene mine da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter som regel strenger samme dag som jeg spiller!

Og jeg har sånn som man bare stapper strengen inn i så skrur at!

Det jeg hadde glemt var att jeg ikke hadde skrudd hard nok att så når jeg dro til på første riff så skal jeg love dere det ble surt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Glemt tekster som alle andre, men gikk også på scenen en gang for å spille en sang jeg ikke hadde rukket å lage tekst til, så den ble improvisert på stedet.

Ellers tenkte jeg engang "ah, gleder meg til overgangsriffet etter dette forbanna verset", og tenkte det så lenge at resten av bandet begynte på overgangsriffet uten meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.