Web Analytics
Jump to content

Opprør mot den nye markedsplassen!

MrWalker

Recommended Posts

En bassgitar, eller ...?

OPPRETT EN EGEN KATEGORI FOR BARYTONGITARER!!!!1!

:P

Er nok mange av oss som tenker på instrumentene som BASS, og ikke bassGITAR. ;)

Dessuten... er vel flere basser som skal selges enn 7-strengs el-gitarer??

Og opprett gjerne en kategori for baryton-gitarer... har ikke noe imot det!

Det er vel noe med detaljnivået som er litt pussig... Bare se:

Gitareffekter

Expressionpedaler 0, Annet 0, Multieffekter og effektbrett 1, Rackeffekter 1, Wha-wha pedaler 1, Vrengpedaler og effektpedaler 3

Gitarer

Akustiske 2, Annet 2, Elektriske 8

Gitareffekter er ganske grundig behandlet, mens gitarer er ganske sparsomt beskrevet.

Og som sagt, jeg spiller BASS.

Ikke GITAR, ANNET.

:rolleyes::D

:angry:

Dette må jo være en ren forglemmelse! Kan vel ikke ha en markedsplass uten å ha en egen basskategori?!

Det var selvfølgelig en ren forglemmelse, og det må selvfølgelig også være minst én basskategori. :) Men, det ser litt bedre ut nå, gjør det ikke?

<_<

Bass er ikke så lik en gitar som du tror ;)

Helt riktig!! :)

Vi er bassister... ikke gitarister med 4-strenger. :D

Nå ser det mye bedre ut, og jeg har lagt inn bassen min til salgs. Får vi se hvem som først gir napp... Gitar Norge eller Musikk Praksis...

B)

Vet ikke om jeg VIL selge den, selvsagt... men siden den blir minst brukt vurderer jeg det i hvert fall. Men da må prisen være den rette.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Hadde Guitar Rig 3(?) for mange år siden. Prøve alt mulig - ink Amplitube, men syns GR var desidert best og enklest i bruk. Skal teste det nye også   Jeg bruker mest Bias FX of Bias FX2, men sliter litt med latency. Hvilken type PC bruker du, og hvordan er forsinkelsene?  
    • For et år siden kom jeg over programmet Guitar rig 6. De hadde en demo med alle funksjoner bare at man ikke kunne lagre, men fullt brukbar til opptak. Den varte i 30 min, så må man starte programmet på nytt. Jeg hadde demoen i tre måneder før jeg så at de hadde sommersalg og jeg fikk hele programmet til halv pris. 1000.- kroner som var latterlig billig med tanke på hvor mange amps, rack, pedaler og muligheter som var der. Det var over 1200 ferdig innstilte lyder i forskjellige sjangere og man kan lagre de i forskjellige filer. Man kan selvsagt justere de å lagre nye, eller lage egne med alt som finnes. Den har også instillinger for vokal, trommer og mye annet. Nå har Guitarrig 7 kommet med cubersalgspris, men jeg venter til Black Friday eller Cybermonday i håp om å få oppgradert billigere. Det er masse nytt. Her er en video   Her er nettsiden: Native Instruments Guitar rig 7 Og her kan du laste ned demoen: Note: The demo version runs 30 minutes per session, and can then be reopend to try again. Save and Total Recall functions disabled. Du klarer deg lenge med den PS. Dette er ikke ment som reklame, men et godt tips. Jeg tjener ikke noe på det, men den demoen er gratis og verdt å teste...
    • Söker rock projekt i Norge att vara med i och framför allt live gig. All rock/metal är intressant.  Smakprov: www.linkedin.com/in/emlu-music-production-983a92296    
    • Heisann! er det noen som vet verdien på denne?  serienummer: US20048978
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.