Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste gitarist


Thomas

Anbefalte innlegg

Jimi Hendrix endret hele måten å spille på.

Alle andre rocke gitarister kopierer bare hans måte å spille på.

Jeg har talt.

:mellow:

Eh, Jimi Hendrix spilte vel med hendene? Da er det ikke så rart om alle gitarister spiller som han. :lol:

Næda.

Riktignok var han en flink gitarist, og ja -- kanskje noen prøver å spille som han, i så fall er det helt vanlig og lovlig å bli inspirert av andre.

Så det argumentet var litt sånn "whattafack".

Endret av Myú
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ingen har skrevet noe her på over en månede :P

10 dager kan vel neppe kalles for en måned?

17.09 var siste innlegg før tHeMuTh|n posta, og det er langt ifra en måned siden.

Ellers er slike tråder en fin måte for folk å oppdage nye gitarister og sjangre på (jeg har selv opplevd dette en del ganger etter å ha snakket i slike tråder), så jeg synes absolutt ikke den bør stenges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VAR IRONISK

;)

oki?

siden du spør; egentlig ikke.. det er ikke alltid like lett å oppfatte ironi på forum o.l.

jeg skjønte f.eks ikke at du var ironisk, og trodde du seriøst ville at tråden skulle bli stengt, derav mitt forrige svar :)

såklart, jeg har også driti meg ut flere ganger, men jo fler ganger påpeker det, jo mer ops blir jeg i fremtiden, så ikke noe negativt til deg eller noe, bare en liten reminder ;)

og for å komme back til topic: jeg har i det siste fått sansen for en svenske ved navn Ulf Wakenius. En utrolig dyktig jazzgitarist, og absolutt verdt en lytt. Ulf Wakenius' hjemmeside. Ligger en del lydklipp der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med tHeMuTh|n, for en idiotisk diskusjon."

"Kurt Cobain var best fordi han hadde medfølelse for gitar og det er alt som betyr noe"

Men de beste gutta er:

Gilbert, Satriani, Bubmlefoot og Vai.

Sånn rent teknisk, av de jeg liker å høre på. MEn siden jeg ikke hører så mye på alt annet en rock og metal, slik som de fleste andre her, så kan d godt hende det er noen andre BLABLABLABLA

Vi kan være enige om at vi er uenige, OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. kan godt være at jeg har misforstått hele veien. Jeg er fullstendig enig i at å DISKUTERE hvem som er best er helt teit, da dette er kun ens egen mening.

Men, tråden, det å få fortelle hvem man liker og hvorfor man liker akkurat ham/henne er en fin måte for andre å oppdage nye gitarister og band på.

Så; dette er en veldig bra tråd, men jeg er enig i at diskusjonen, å diskutere hvem som er best, det er teit. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.