Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mexico strat


Thomas

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå begynner jeg å bli ganske lei av de meningsløse 'mitt favorittband er best diskusjonene'. John Veegard framstilte noe sett fra et subjektivt synspunkt, og det så absolutt være mulig for andre å akseptere dette. Å begynne å kverulere på grunnlag av det, slutt med det. Aksepter hverandre. Tråden får være nå, men vi vil ikke ha noe mer av sånt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betydde det at nirvana bare var noe dritt?, fordi det var det ikke, kurt cobain kunne spill, hen var litt noisemaster og det er vanskelig

Kan du ikke lese?? Alså, vennligst prøv igjen, fordi jeg sa "en som Kurt Cobain" og det var absolutt ikke rettet mot noe konkret. Jeg liker å høre på Nirvana til tider, jeg... Men jeg tror fortsatt at vår kjære noise-master hadde hatt det litt vanskelig med å få ut noe særlig støy gjennom noisegatene i rigget til Petrucci, tror ikke du? Jeg mener fortsatt det jeg skrev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Eg ville ikkje brukt pengane på en mexican stratocaster.

Du får helt sikkert noke anna og mykje bedre for samme prisen :P

Har hatt min i 3-4 år, grei nok til å lære seg noke småtteri på, men det er ikkje så kjekt å bruke den når du er begynt å få litt følelse i fingrene ;-)

Dette er nok en kjempegod danseband gitar( det er ikkje for ingenting at annakvart danseband bruka fender).

No har eg berre prøvd mexico'n, kan godt hende USA modeller er gode.

Når det gjelder vibrator'n: Den kan eg nesten ikkje bruke, fordi gitaren blir så jævli sur, hehe. Blir riktig nok bra når eg bender vibratorarma skikkelig på plass, men kva er nå dette da fender ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.