Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Terrafanatica


Gjest

Anbefalte innlegg

Du trenger iallefall ikke å bruke den skarpeste kniven i skuffen til det formålet, så det er nok like greit i ditt tilfelle..

Jeg assosierer ikke meg selv med et hjelpemiddel som bidrar til økt effektivisering av distribuering av ost på skive. Når du nå setter likhetstegn mellom smørekniv og meg er det tatt ut fra løse luften - noe som er veldig beklagelig på dine vegne. Men jeg unnskylder deg fordi du selv aldri kommer til å be om unnskyldning. Du får leve videre med den prangende stoltheten din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunge band.. Du bør forresten teste ut "Arabs in Aspic - Far Out in Aradabia". Godt stonerinspirert plate, men med finfine elementer fra andre sjangre.

Jeg må først klare å finne en vei ut av denne tidlige Tom Waits, Neil Young og Nick Drake-perioden jeg har havna i nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg assosierer ikke meg selv med et hjelpemiddel som bidrar til økt effektivisering av distribuering av ost på skive. Når du nå setter likhetstegn mellom smørekniv og meg er det tatt ut fra løse luften - noe som er veldig beklagelig på dine vegne. Men jeg unnskylder deg fordi du selv aldri kommer til å be om unnskyldning. Du får leve videre med den prangende stoltheten din. :)

Beklagelig er det heller på dine vegner at du angriper min stolthet, men likevel ikke ser gjennom din egen. Beklagelig er det også at du later til å være hakket bedre (spøk eller ikke), når du faktisk er akkurat like ille selv. Jeg unnskylder meg bare når jeg selv mener jeg har grunn til det. At du har en ufattelig besserwisser-attitude er da virkelig ikke på min kappe å unnskylde.

Men nå kan vi vel si oss ferdige med det her. Jeg er ostehøvel og du er Gud.

Jeg må først klare å finne en vei ut av denne tidlige Tom Waits, Neil Young og Nick Drake-perioden jeg har havna i nå..

Ta deg god tid, det er en høyst koselig periode å være i :)

Arabs in Aspic springer nok ikke sin vei med det første. Når jeg får meg nett kan jeg pakke plata å legge den ut til deg, så slipper du lete.

Endret av luzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabs in Aspic springer nok ikke sin vei med det første. Når jeg får meg nett kan jeg pakke plata å legge den ut til deg, så slipper du lete.

Har allerede prøvd noen av de mest obskure metodene for å finne musikk som er litt offbeat, men kom ikke over de nei..

Har det ellers ganske så komfortabelt med Waits eller Young på øret. Kanskje ikke det mest utagerende som er å oppdrive, men definitivt det som får meg til å føle meg kulest når jeg msyger rundt omkring på gata B) På vei hjem fra byen knipsende i pogo... Jeje! Ser ut som et skikkelig apebrød, men gud så digg jeg har det da!

Endret av Terrafanatica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men definitivt det som får meg til å føle meg kulest når jeg msyger rundt omkring på gata B)

Om du klarer å gjøre en tilnærmet versjon av Tom Waits, så skal du faen meg få alle platene jeg har av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå jeg ikke er helt ute å kjøre.. Med alderen kommer det seg nok, men er grov nok i målet til å ikke skjemme ut låtene :D Kunne vært morsomt å ta opp en gang... Pugge noen av gitarlåtene kanskje og prøve.

*ROOOPERAUTBRØØL*...*mumlemumlemumle*...*URRRHHAHHRRaaaahh*

Endret av Terrafanatica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orange Goblin er tøft, liker Thieving from the house of god. Jeg liker best litt stonerinspirert jeg også, det aller seigeste og mest deprisive blir for døvt. Hørte en periode masse på Cathedral, Pentagram, Black Sabbath etc

Tjah... Mike Patton fantasten i meg gjør at jeg syns at "støykulisser" er ganske kult, og det er vel det som gjør at jeg faktisk eier Bongzilla-plater :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.