Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor lenge spiller dere om dagen?


Kian

Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Varierer mye her i gården og. Har vært stort sett spilling de 4 åra jeg har spilt, men har begynt å øve mer bevisst i det siste (merker virkelig mye mer framgang da, men å si at man ikke blir noe bedre av å spille, det er bare bullshit. Det er faktisk spilling som gjør at du blir virkelig god :twisted: ). Siste året har jeg spilt masse i band (går folkehøgskole, musikk) + prøvd å øve endel, men har vært mye annet som har blitt prioritert. Nå har jeg sittet oppe hver natt siden tirsdag og mikset også, så dagene har stort sett gått med på soving.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller mye hver dag.

Det kan variere rimelig mye, men har ikke store planer om å bli verdens beste, eller en shredder. Så øver ikke FLERE timer hver dag. Selvom det er dager jeg kan spille ganske mye. FÅr jeg band kommer jeg nok til å øve mer enn det jeg gjør nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg øver ca. 1 og en halv time om dagen skal begynne å øve litt mer etterhvert som jeg får bedre teknikk.

Litt dårlig ide kanskje? for du får jo ikke bedre teknikk om du ikke øver mer .. Hehehe .

Nilsefix

hehe, virker litt rart ja..

"Øve" sånn at jeg får bedre teknikk til å øve" :? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe .. jeg mente det master sa . bare at han ordla seg bedre :)

Faen asså , jeg øver alt for lite ,,

Uff a meg ..

Øver ikke gitar hver dag engang .. :( dette går dårlig ..

Driver å konsentrerer meg på å lære meg masse nye instrumenter .så nå har klokkespill og bass klarinett funnet sinn vei inn på mitt mørke rom :)

Noen må rydde klær og bøker og cder vekk for å finne gulvet .. hos meg ligger instrumenter i veien ..

Hehe

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. dette inlegget har kommet opp igjen..jaja

Nå for tiden spiller jeg vel ca. 2-3 timer daglig. Sitter ofte å bare hører på musikk og jammer med. Blir ofte til at jeg også prøver å få spilt sånne lick som jeg bare hører inne i hodet.

Driver mye med improvisasjon og sånne ting. Holder også konsekvent på med alternative picking øvelser og sweeping.

Høyrehånda kan jo aldri bli rask og presis nok! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.