Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg er sinna!


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

You raise me uuuuuuup!

Men, jeg synes det er irriterende når folk begynner å si "Å, herregud, lissom. Whiskey in the Jar var en skikkelig genial sang av Metallica, ass. Skjønner ikke hvordan de klarer å lage en så bra sang!"

Da blir jeg helt... ååååhh... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Metallica har jo ødelagt mange sanger som Astronomy, Sabbra Cadabra, Whiskey In The Jar +++

Endret av Ziggy Stardust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på øret som hører det ;) Jeg synes de er kule på sitt vis.

Syns Limp Bizkit er bra jeg, Fred Durst har greia si man kan si hva man vil om, men Limp Bizkit er bra.. Og ja, jeg liker kommers rock også jeg, Nickelback har 2 låter totalt jeg syns er bra, Creed har vel 3 men det blir døllt i lengden..... Span var faktisk jævla bra en stund... Men slapp opp for inspirasjon..

Det jeg ikke fatter og begriper er dere fuckings jævla "ekte" metallhuer som avfeier all musikk som ikke har 3 basstrommer, 3 Fuzzpedaler i seriekobling m/maks gain, med en liksminka "vokalist" der de like gjerne kunne leid inn en sau med revesaks rundt pungen til å til å gjøre vokalen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica har jo ødelagt mange sanger som Astronomy, Sabbra Cadabra, Whiskey In The Jar +++

Å si at de har ødelagt låtene, er helt absurd. Det er mange artister som covrer og lager noe som er halvparten så bra som orginalen, eller nesten lik orginalen, men Metallica ga etter min mening de gamle låtene et løft. Jeg hørte Metallica sine covere før jeg hørte orginalene, og da jeg fikk tak i orginalene og sammenliknet, syntes jeg det var mye mer futt i Metallica sine versjoner. Men det er klart det har en del å si hva man hører først. Når det f.eks. gjelder Albert King's Born Under A Bad Sign, så foretrekker jeg den fremfor Robben Ford sin versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at de har ødelagt låtene, er helt absurd.

Nå er jo også dette en normativ påstand, men dog langt mer akseptert. Du grunngir forsåvidt hvorfor du mener det er absurd å si at Metallica har ødelagt låtene, hvilket ikke er tilfelle for Ziggys vedkommende. Mener ikke å være injuriende, men sier du litt mer hvorfor du mener de har ødelagt låter, så går det an å kjøre debatt på det, i stedet for å komme med en villt henslengt kommentar om Metallicas cover-prestasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo også dette en normativ påstand, men dog langt mer akseptert. Du grunngir forsåvidt hvorfor du mener det er absurd å si at Metallica har ødelagt låtene, hvilket ikke er tilfelle for Ziggys vedkommende. Mener ikke å være injuriende, men sier du litt mer hvorfor du mener de har ødelagt låter, så går det an å kjøre debatt på det, i stedet for å komme med en villt henslengt kommentar om Metallicas cover-prestasjoner.

Må nesten være litt hard med ordene for at det i det hele tatt skal bli noen diskusjon.

Og ikke tenk på signaturen til MjaMjo. Skulle bare ut i byen for å handle en jack fra den nye overdrivepedalen og videre til delaypedalen. Ellers har jeg det jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det utsagnet der faller på sin egen dumhet. Har du noen eksempler å vise til?

Forresten. Votre français est horrible.

Usaklig hetsing mot Jonki er jo eksempel nok da! Og ja, jeg suger i fransk. Hadde det ikke en gang på videregående.

Auf wiedersehn da!

Fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dere tilbaskestående hele gjengen ell?

det er ikke noe vanskelig å bytte kanal, skru av tv'en eller hva man måtte føle for å gjøre.. voldtatt låta?? det er ikke noe MUST å høre på coverversjonen hans, det er jo bare å høre på originalen, så skal du nok se at den er like fin som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har oppført seg som en dritt så lenge du kan huske, har du vel noe annet å vise til?

Forresten. Hvis du suger i fransk, anbefaler jeg at du ikke forsøker å gjøre noen tilnærminger til dette vakre språk - du besudler det bare.

fransk er et drittspråk. stemmer for et språk i hele verden, engelsk eller norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.