Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg er sinna!


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

Gjest Ziggy Stardust

På en fredskveld er det deilig å sitte og slappe av med litt god musikk hjemme. Iaffal etter en

tung uke på skolen. Det var akkurat det jeg skulle ikveld. Godteriet er på plass og godstolen forran

datan er intatt, har funnet frem musikken min og jeg er allerede i god gang med å høre gjennom

låter, den ene deiligere enn den andre. Jeg velger å ta meg en pause, kanskje zappe gjennom TV-

kanalene ville vært en god ide?

Jaja, må jo se hva som går er jo fredagskveld, og siden Nytt på Nytt ikke så får jeg utforske hva som

går på fredagskvelden for første gang. Desverre, så har jeg MTV før MTV2 på kanallista og må derfor

forbi MTV.

Det er dette som blir mitt store problem ikveld!

Det første jeg ser er en video som inneholder dusten over alle duster, Fred Durst!

Jeg liker ikke å se den mannens ansikt noensteder, selv ikke på dasspapiret.

Er sånn noenlunde kommet over sjokket hvor han voldtok en sang av et av mine

desidert favorittband, the Who med Behind Blue Eyes. Alle husker vel den, og er rangert som den

aboslutt dårligste coveren noensinne hos meg iaffal. Håper noen deler synet mitt her inne.

Anyway, tilbake til saken. Mens jeg satt der å syns synd på idioten med capsen bak-frem så syns

jeg det var no kjent med melodien. Jeg kunne ikke noe anna enn å måpe.

Ja, jeg kondolrer til alle med-Mötley fans!

Det var Home Sweet Home!

Fred Durst har greid det igjen, han har voldtatt en ny sang. Denne gangen også av en av mine

favorittband! Mötley Fucking Crüe!

Jeg hadde akkurat trodd at kanskje musikken her i verden var på vei oppover da det ofte kommer gode

låter inn på Svisj. Nå har de tilogmed fått Test Icicles inn på svisj.

Men neida, Fred Durst greier å ødelegge, bombe, drepe, tilintetgjøre alt som var igjen av håpet mitt!

Nå er jeg sinna, og ikke lite heller.

Fred Durst er roten til ALT ondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så sant, så sant. Limp Bizkit er i mine øyne initiativtakerene til en ond bølge (tsunami, kanskje?) av band som prøver alt de kan å være tøffe, men får det ikke til. Andre eksempler: Sum41, Evanesence, Span, Avril Lavigne, the Calling, the Music, Creed, Nickleback etc. (Her kunne jeg sittet i timevis og nevnt opp dårlige liksomrockband).

Dog har Limp Bizkit noen kule riff, og faktisk en og annen OK låt, men det er pokker ikke Fred Dust sin fortjeneste, han ødelegger for hele seg selv og bandet med sin fantastiske pipete snakking/rapping/sang.

Fysj! Måtte noen ringe på døren hans og etterlate seg en brennende papirpose med forråtnet menneskeavføring i!

MERK: Dette er på ingen måte ment som personangrep på de av dere som måtte like overnevnte band/artister... Jeg vet at noen av dere kommer til å ta dette ille opp, men dette er et forum med åpne meningsytringer. Vær dog hjertelig velkommen til å være uenige, og kanskje til og med gi utrykk for det.

Endret av Raven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig deprimerende å se hvordan den amerikanske musikkindustrien skaper trender ut av det meste.

Et annet eksempel er denne "emo"-kulturen som har oppstått.

Før var det jo en betengnelse på emosjonelt ladet musikk/hovedsaklig punkinspirert musikk, som getup-kids, alkaline trio osv, men nå har det blitt en trend med at de nye bandene og fansen deres i statene sminker seg likt, styler håret likt og går i like klær.

Det som er enda skumlere er jo at ungene gjerne skriver om påtatte selvmordstanker i bloggene sine på myspace.com, skryter av at de selvskader osv, kun fordi tekstinnholdet i denne nye "emo"-musikken går ut på alt dette.

Eksempler på nye "emo"-band er; from first to last, silverstein, hawthorne heights osv...

Sjekk ut tekstene til disse bandene, så vil dere skjønne hva jeg mener.

Alle veit jo hvor lettpåvirkelige tenåringer er, så det å fremme ting som pubertetsdepresjoner og annen faenskap er ikke annet enn jævlig kynisk.

Jeg får heller ikke blitt mer enig ang. limp bizkits ganske så smakløse tolkning av "behind blue eyes", MEN i beste fall så kanskje en liten del av alle kidsa som får høre dette blir fortalt av foreldre eller noe at det ikke er en orginallåt og at de da sjekker ut "the who"?

Det høres kanskje naivt ut, men heller det enn f.eks spiseforstyrrelser blandt 11-åringer grunnet berter som jessica simpson og britney spears osv...

Personlig så har jeg ikke noe i mot at popfolka covrer gamle helter, men er enig i at de isåfall kunne gjort en litt mer helhjertet jobb!

Bare tanken på det elendige samplingpartiet til bizkits "behind blue eyes" gjør meg uvel. grøss...

og ja; Fred Durst ER en spyttklyse av uante dimensjoner...

:unsure:

Endret av mojohead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant, så sant. Limp Bizkit er i mine øyne initiativtakerene til en ond bølge (tsunami, kanskje?) av band som prøver alt de kan å være tøffe, men får det ikke til. Andre eksempler: Sum41, Evanesence, Span, Avril Lavigne, the Calling, the Music, Creed, Nickleback etc. (Her kunne jeg sittet i timevis og nevnt opp dårlige liksomrockband).

Dog har Limp Bizkit noen kule riff, og faktisk en og annen OK låt, men det er pokker ikke Fred Dust sin fortjeneste, han ødelegger for hele seg selv og bandet med sin fantastiske pipete snakking/rapping/sang.

Fysj! Måtte noen ringe på døren hans og etterlate seg en brennende papirpose med forråtnet menneskeavføring i!

MERK: Dette er på ingen måte ment som personangrep på de av dere som måtte like overnevnte band/artister... Jeg vet at noen av dere kommer til å ta dette ille opp, men dette er et forum med åpne meningsytringer. Vær dog hjertelig velkommen til å være uenige, og kanskje til og med gi utrykk for det.

du sier at creed ikke har fått det til.. de har solgt nermere 30 millioner plater. Limp Bizkit har vel også solgt en del. ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så synd med sånne ting er at det går liksom ikke ann å ta igjen. Å ''voldta'' noe han har laget (om han noen gang har gjort det? :rolleyes: ) vil jo ikke være noen vits.. så jeg stemmer for å tilintetgjøre! :lol:

men vi sender han ikke ut i værdensrommet..tenk om han havner i et paralellt univers? jeg vil ikke hatt asken til en sånn taper på min planet vertfall..og vi på jorda trenger ikke fler.

jeg for min del kunne tenkt meg å henge han i en rosa, lydtett opplåst ballong full av maur over senga mi. så jeg kunne sett på han, og hatt gode drømmer etter å ha ''skratta og kosa meg' hver kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier at creed ikke har fått det til.. de har solgt nermere 30 millioner plater. Limp Bizkit har vel også solgt en del. ++

Les, da mann! Jeg skrev: "...som prøver å være tøffe, men ikke får det til..."

Altså: Som ikke får til å være tøffe! Alle de artistene jeg nevnte har helt klart fått til å selge plater, men i mine ører låter "tøffheten" deres veldig halvhjertet og tilgjordt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.