Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg er sinna!


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv om du er tjukk og dum, er du vel ikke blind? Ble ikke brukt som argument. I forrige innlegg spurte jeg om hva du ikke forstod i min første kommentar, da du bare slengte inn en stygg smiley - uten noen videre argumentasjon. Hva er det jeg skulle ha argumentert mot? At du ikke klarer å argumentere.

Det med at du er feit slang jeg bare på som litt krydder - for å presisere at jeg misliker deg som person.

Og med det melder jeg meg ut av forumet for godt. Low life losers. Hade!

Endret av Will Reyna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..har ingen kommentar til det nyeste, da jeg ikke har hørt den. Men må si at jeg ble rimelig lei å høre den behind blue eyes coveren på radio opptil 3-4ganger i timen konstant på jobb. Kan de ikke heller spille orginalen?

En positiv ting, sjekk ut My Generation video'n, TØFFERE trommmesett skal du faktisk lete lenge etter :D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg _har_ likt Bizkits musikk i mine yngre dager (oh, tenk det da!), og selv om jeg på ingen måte er noe av en fan av dem i dag, så mener jeg likefullt det er mye ufortjent "kritikk" mot bandet. Musikken ER fengende, selv om det ikke nødvendigvis er bra stoff, sett fra en musikers (eller ikke-musikkers) side. De lykkes stort sett med det de gjør, mulig de er sell-outs, men hvorfor bry seg så til de grader om bandet da? Virker nesten som en misunnelse for at den dårlige musikken (i manges øyne) selges i stort antall.

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du er tjukk og dum, er du vel ikke blind? Ble ikke brukt som argument. I forrige innlegg spurte jeg om hva du ikke forstod i min første kommentar, da du bare slengte inn en stygg smiley - uten noen videre argumentasjon. Hva er det jeg skulle ha argumentert mot? At du ikke klarer å argumentere.

Det med at du er feit slang jeg bare på som litt krydder - for å presisere at jeg misliker deg som person.

Og med det melder jeg meg ut av forumet for godt. Low life losers. Hade!

jeg må si at du tåler kritikk. men jeg synes at det var litt rart at noen i det hele tatt liker limp bizkit, men jaja, hør på det du vil. jeg forsto godt hva du mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke forsvare Fred Durst og mange like røtne artister som han., men det er jo de gamle heltene som faktisk tillater mannen å covre sangene sine. Regner med man må spørre om lov før en utgir en cover låt? de burdehvertfall bli litt mere kritisk. Men er vel vanskelig å takke nei til klingende mynt.

Har de siste ti årene hørt låter fra Queen, og EVH, ABBA osv osv bli sodomert på det groveste av røtne musikere og eller artister. Så vil vel si at det e like mye de som lar musikken sin bli voldtatt sin skyld at vi må høre dritten på radio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Du har tydeligvis missforstått.. Jeg tar rennafart og driter i Limp Bizkit sin egen musikk.

Det skrur jeg lett av å driter langveis i det. Men når de begynner å covre gode gamle låter som

detta. Dette gjelder igrunn ikke bare Limp Bizkit, men generelt idiotiske nye band som covrer

masse låter. Er jo helt latterlig. Hva med å konsentrere seg i å lage sin egen musikk istede for

å gi ut covre som singel.

Har da ingenting imot om band gjør tributes på konserter. Dette er noe helt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du er tjukk og dum, er du vel ikke blind? Ble ikke brukt som argument. I forrige innlegg spurte jeg om hva du ikke forstod i min første kommentar, da du bare slengte inn en stygg smiley - uten noen videre argumentasjon. Hva er det jeg skulle ha argumentert mot? At du ikke klarer å argumentere.

Det med at du er feit slang jeg bare på som litt krydder - for å presisere at jeg misliker deg som person.

Og med det melder jeg meg ut av forumet for godt. Low life losers. Hade!

Hoho. Nå har jo du oppført deg som en dritt så lenge jeg kan huske da (uten at det skal noe som helst med denne tråden å gjøre). Bón Voyagé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis missforstått.. Jeg tar rennafart og driter i Limp Bizkit sin egen musikk.

Det skrur jeg lett av å driter langveis i det. Men når de begynner å covre gode gamle låter som

detta. Dette gjelder igrunn ikke bare Limp Bizkit, men generelt idiotiske nye band som covrer

masse låter. Er jo helt latterlig. Hva med å konsentrere seg i å lage sin egen musikk istede for

å gi ut covre som singel.

Har da ingenting imot om band gjør tributes på konserter. Dette er noe helt annet!

Skjønner fortsatt ikke hvorfor du hekter deg opp i det. :rolleyes:

Metallica har jo gitt ut 3 cder med covre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.