Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson SG


Lefsa

Anbefalte innlegg

Hvilken SG mener folket er kulsert/best/særest/konge???

Personlig sytnes jeg SG classic med p90 er sjef. Noen som har erfaringer med SG special faded i forhold til f.eks 61' eller STD? Mange skal ha det til at denne er så fryktelig mye dårligere, har faktsk aldri testet den selv, men hadde vært moro å høre en OBJEKTIV mening om denne saken. Vurderer å kjøpe meg en 61. Er denne verdt mellomlegget fra SG STD? Fargen blir da selvfølgelig cherry, selv om jeg faktisk syntes de svarte SG'ene alltid har vært tøffest B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke testa sg special, men når det gjelder standard / 61 debatten, så må du gå for den du liker best.

(DOH!)

personlig synes jeg bridge pup'en i 61'n er sheriff, mens std høres bedre ut på neck'en.

min 61 har en helt syk mikrofonisk effekt i neck pup'en, så det høres litt spesielt ut.

synes at den lille plekterplata på 61'n er den kuleste og.

skulle gjerne hatt en svart en med p90'er også da, ved siden av 61'n m buckere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært en tråd på dette, men her er mitt forslag :

Gibson SG Angus Young Signature 33701.jpg

Mitt forslag. Har bestilt meg angus young signaturen fra USA + en les paul classic, så verden kommer ikke til å se meg på en stund.. :D Skal gi en oppdatering når jeg får den i posten... Som skulle være vært øyeblikkk....

Endret av Chocolate-Overdose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg kjøpte forsterkeren min av hadde en jævlig rå gammal SG stående i stuen sin.

Det var en mørbanket SG i Worn Brown som, så vidt jeg kan huske, kun hadde en humbucker i broposisjon.

Har aldri sett en lik SG, og jeg har jææævlig lyst på den.

sg junior eller noe sånt?

www.everythingsg.com har et galleri over de fleste typene som har vært;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.