Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Slash på sitt beste


Trewavas

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen på dette forumet som greier soloen på Sweet child o mine 100% eller noe i den duren?

Har prøvd meg på den i det siste, men må innrømme at den er svinvanskelig :rolleyes:

Ja, lykke til. Greide halvparten av soloen dvs fram til det kjappe partiet. Da var det bom stopp. Skulle kanskje ikke gitt meg så lett, men jeg ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier den soloen B) , brukte en eller to uker på å lære meg den, men jeg greier foreløbig bare å spille den i 2 tredjedeler av slash`s hastighet. må øke tempoet, har ikke øvd¨på lenge nå. :(

Endret av ansi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med litt øving skulle vel den soloen ikke være så alt for vanskelig, nå vet jeg ikke hva slags "tab", dere bruker, men den jeg har sett på, ser ikke så vanskelig ut. Legg merke til "ser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at Schpangen her på forumet klarer den rimelig dritbra! Han er Slash-solo konge!

HAHA...takk takk, peter

Joda, begynner å få den til ganske bra nå.

Noen som tror at Sweet child of mine er noe å spille på audition, om man skal inn på musikklinjen på vidregående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.