+Truckstop Chuckie 7 012 Skrevet Mars 17 Share Skrevet Mars 17 Hurra. Ny kassegitar. Ut med den eminente Martin D-18GE (jeg vet jeg kommer til å savne den, og kanskje angre...), inn med Collings D2H. D2H er Collings sin versjon av Martin D-28 (eventuelt HD-28, da dagens HD-28 er slik D-28 var i «gamle dager» før den ble noe nedstrippet...). Magisk gitar. Übertight. Nesten skummelt å spille på den, alt av nyanser kommer frem, og derfor også all slurv... 10 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
+Pledrik 4 341 Skrevet Mars 17 Share Skrevet Mars 17 Er så pent atte HJÆLP. Grattis, Collings er gode saker altså. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
Arkadian 334 Skrevet Mars 17 Share Skrevet Mars 17 Fjongt! Gratulerer! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
+Truckstop Chuckie 7 012 Skrevet Mars 17 Forfatter Share Skrevet Mars 17 23 minutter siden, Pledrik skrev: Er så pent atte HJÆLP. Grattis, Collings er gode saker altså. Top notch. Uten tvil. Helt insane bra «skrudd sammen». Finner liksom ikke en eneste ting å sette fingeren på. Null. Nix. Nada. Lenke til innlegg Del på andre sider
mislykketmusikant 192 Skrevet Mars 20 Share Skrevet Mars 20 personlig hadde jeg nok gått andre veien, da jeg synes d-18 er noe av det feteste der ute. liker mahogany bedre enn palisander personlig. men uansett: gratulerer. collings er jo fine ting, da. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå