Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

JEG SELGER MIN «FENDER AM ELITE STRATOCASTER®️ HSS SHAWBUCKER 3 COLOUR SUNBURST»

Anbefalte innlegg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Audun
      Legger ut noen bilder av mine redskaper for moro skyld. Ikke så veldig fancy, men det gjør jobben og vel så det!
      Gitarer:
      Gibson Customshop Les Paul R-8 VOS 2006 mod. (RS-Kit, mapleflame mod, TonePros bru og tailpiece)
      DSC_6292
      Gibson Customshop1960 Les Paul Special VOS 2006 mod. (RS-kit, TonePros locking studs, Grover tuners)

Gibson ES-335 2013 mod. RS-kit, ettermontert Bigsby, og planlegger ABR-1 bridge conversion.

Gibson USA Explorer  2005 mod, (Cream T '61 Custom '61 pickups, CTS 500k pots og Emerson cap)

Fender American Standard Stratocaster HSS Shawbucker 2015 mod. (Gotoh 510T-FE1 tremolo)

Fender Telecaster am. std 1995 mod. (CS Twisted Tele i neck og CS Broadcaster i bridge. 4-veis switch og fasevender)

Fender Stratocaster Jimmie Vaughan 2005 mod. (RS-kit og ny 'aget' plast + mint brett)

Fender Telecaster Baja (Pågående Micawber-mod. RS Kit, Fender CS Nocaster i bru, GFS Humbucker i hals. Brass sadler.)

Greco 'Grecobird' Firebird-kopi - ca. mid. '80.  Faber aluminium tailpiece og bru med brass sadler.

Epiphone Ltd. Ed. Korina Flying-V 2016 mod. CTS pots og Tonerider pickups.

Larrivee D-03 Mahogny

Yamaha 12'er

Ibanez Performance - noen og '80

Amper:
      1969 Fender Super Reverb. (Blackface krets.)

Ceria Tone JTM 45. Eidebygd kab m/ Greenbacks:

1983 Marshall JCM 800 2205 m/ 1987 Marshall Silver Jubilee kab - Celestion V30

KMD GV100 head (uten bilde)
      Effektbrett: TC Electronics Polytune tuner, Boss Wah, Der Screamer TS-9/808 klone satt sammen og moddet av kristoffereide her på forumet, Tonebone Trimode, T-Rex Comp Nova, Fulltone Fatboost-3, Boss Re-20 Space Echo og mottaker for Line 6 Relay G-30. Montert på T-Rex ToneTrunk brett.

• Av tjukknyggis
      Heisann! Eg har ein Fender Roland Stratocaster VG G-5 i fargen svart/kvit. Eg tenkte å selge denne gitaren. Eg kjøpte den ny for ca 8 år sidan og betalte rundt 17-18.000kr. Gitaren har kun blitt brukt eit par gongar og er derfor heilt strøken og uten riper og bruksmerker. Det eg da lurer på er kor mykje er gitaren verdt i dag, kva pris bør eg legge den ut for? På forhand takk!

• Av andreas.espolin
      Made in USA: American Special med Fender N3 pickups, locking tuners og EQ-boost. Flott gitar som funker til alt fra country twang til rock’n’roll. Kommer med solid hardcase. Kjøpt i 2015. Strenger er av pga rens og rengjøring. Kan byttes evt byttes i andre gitarer i samme prisklasse! Ser primært etter Gibson Les Paul!
      Annonse på Finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=174693152
      Selges for 8000kr

• Av Mad Season
      Ny dag, nye muligheter. I dag kastet livet en Heartfield Talon V mot meg. I kasse og med litt ekstradeler. Nydelig rødrosa farge. Ingen skrammer, men litt eir på metalldelene. Og hønngamle strenger.
      Heartfield er Fender sitt forsøk på å bli Ibanez i skiftet mellom 80- og 90-tallet. Gitaren er temmelig sikkert laget på Ibanez-fabrikken som sto for JEM-gitarene. Her er det kvalitet med DiMarzio og Floyd Rose Pro. Trenger en seriøs rens, nye strenger, godt oppsett og en gjennomgang av elektronikk. Men fy fillern for ei fele! Her blir det lyd!
      Edit: skrudde av halsen, fikk bekreftet at det er en V. Ingen serienummer, ikke Fender på headstock.  Så trolig en av de første modellene. 

• Av blaamann
      Den nye serien heter Vintera og erstatter Classic serien. Made in Mexico.
      Bummer: I den gamle Classic serien kunne en velge en Stratocaster (og Telecaster?) med nitro for et par tusenlapper ekstra, men nå ser jeg bare polyester finish på alle Stratocasterene (det gjelder sannsynligvis også de andre modellene).
      Baja lever videre: Til dere som savner den super populære Baja telecaster så er den nå viderutviklet til "Vintera Series '50s Telecaster Modified"
      Les mer her: https://www.musicradar.com/news/fender-unveils-21-strong-vintera-guitar-and-bass-range
  • Siste aktive tråder

• Ja, dette er en interessant side om hobbygitarister👍
    • Ikke helt det samme problemet. Min returnerer men løfter seg ikke nok eller tidsnok. Men som sagt så er det bare på picture-discen problemet oppstår. På alle andre jeg har testet funker det helt optimalt. Så jeg er redd hvis jeg begynner å justere så blir det feil på de andre også. Så jeg får bare sveve over spilleren når jeg spiller Opeth-plata og trykke stopp-knappen når musikken slutter. Da funker det helt fint. Eller så får jeg spille Opeth bare på Spotify.  🙁 Men det er synd fordi den vinylen er så fet
    • https://www.vinylengine.com/turntable_forum/viewtopic.php?t=86273 Ser på sykkel-vm og surfer, og ble nysgjerrig 🙂 Ser ut som det er en skrue du kan justere selv som fikser dette.
    • Technics Sl-q2. Det skal løfte seg når plata er ferdig og returnere og stoppe. Altså den skal ikke starte på nytt men returnere og så slå seg av.  Her er en med samme problem. Unntatt picture-disc da. https://youtu.be/R_ssinJ_EJ4
    • Ingen som trenger billige og bra mikker til hjemmmestudio ?
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.