Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[selges] Suhr Pro Series S6 i koffert

Anbefalte innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av marcusgundersen
      Jeg selger mitt pedalbrett samlet, kan også byttes i Helix Floor m/bag. Her er det mye snacks. Et pedalbrett som ved hjelp av både Strymon Riverside og Mobius kan gjøre særdeles mye forskjellig. 

Pedalbrett: Pedaltrain Classic JR m/bag (Nypris 1.109,-)
      Strømforsyning: Carl Martin Pro Power V2 (Nypris 1.834,-)

Pedaler i samme rekkefølge som chain:
      - Korg Pitchblack Tuner (Gullfarget) (Nypris 750,-)
      - MXR Dyna Comp (Nypris 1.263,-)
      - Boss Super Octaver (Nypris 1.411,-)
      - Strymon Riverside (Nypris 3.580,-)
      - Strymon Mobius (Nypris 5.255,-)
      - MXR Carbon Copy Analog Delay (Nypris 1.962,-)
      - Neunaber Wet Reverb (Nypris 2.948,-)
      - Digitech Polara Multi Reverb (Nypris 1.700,-)
      - Ditto Looper (Nypris 914,-)

Samlet nypris er: 22.726,-
      Selges eller byttes i Helix for 14.500,-

Alle kabler følger med, klar til å gigges med. 
    • Av ErlendB
      God kveld godtfolk.
      Har en Jackson V-gitar jeg gjerne skulle hatt installert en floyd rose i. Er det noen her som har erfaring eller kjenner til noen som er kyndige med slikt? Helst i innlandet noe sted, men hvis dere kjenner noen andre i landet som er gode på sånt så si gjerne ifra. Takker på forhånd! 
    • Av CaptainSexy
      Det trengtes en liten oppdatering her ser jeg  
      Gitarer: 
      1. Suhr Classic S med floyd.
      2. MJT partso med roasted Boatneck fra Warmoth.
      3. Suhr Classic S.
      4. GuitarMill partso med roasted Boatneck fra Warmoth.
      5. Luxxtone El Machete. 
      Amper:
      1. 1987/88 Marshall Silver Jubilee 2550 50w.
      2. Suhr Bella 
      Pedalbrett: 
      Foran amp: TC Polytune, Chase Tone '68 Red Velvet Fuzz, Origin Cali 76 Compressor, Suhr Eclipse, Nobels ODR-mini.
      I Loop: Boss Dimension-C Waza, Strymon DIG, Source Audio Ventris.

• Av CaptainSexy
      Jauda ! Det hele startet med en Esquire jeg kjøpte av @Fano-man, men halsen var dessverre litt for gammeldags for min smak. Da klikket jeg meg inn hos Warmoth og bestilte en roasted maple hals med boatneck-profil, 16'' radius, 1 5/8 bredde og 6100 SS bånd. Kroppen er da en one piece paulownia fra GuitarMill. 
      Jeg var litt usikker på hvilke mikrofoner jeg skulle velge, men landet da tilslutt på Suhr Andy Wood Woodshed. Disse har et output på rundt 7k som er akkurat passe punch og twang.
      Handlet også inn en ny stol fra han godeste Rutters med kompenserte sadler !
      Vekten tikker inn på rundt 2.5kg, så ikke akkurat en tungvekter.
      Alt i alt er jeg meget fornøyd  
      Middelmådige bilder: 

• Av Kramer
      NGD Suhr Standard Custom 

• Siste aktive tråder

• Grattis! Virker fete de der! 🙂
    • Har i senere tid hatt litt løselige tanker om å ha én gitar i tillegg til Strat´ne, men egentlig ikke funnet noe som har trigget kjøpelyst - uten at det har vært (alt) for dyrt. Men for et par uker siden kom jeg over en YT-snutt der Jared James Nichols demonstrerte Epi´s versjon av hans Old Glory.  Da begynte det å klø litt. Det helt enkle nedstrippede konseptet med kun én P-90 og det litt "bøllete" designet tiltalte meg. Så da måtte jeg innom posten og hente pakke i dag:  
    • Se der, ja. Det må jeg prøve å få med meg viss økonomien tillater det. Har ikke hørt de andre to banda. Har ikke fått med meg Hjorten heller, faktisk, så takk for den infoen. Nok et konsertsted her i byen jeg kan sende epost til, som så spør om å få høre oss, og så slutter å svare på epost når de innser hva slags musikk vi lager.
    • Takk for det! Vi spiller faktisk konsert på Hjorten Scene 28. november, sammen med Nexorum og Ghetto Ghouls. Nå har vi presentert te to mest aggressive låtene på plata. Resten er nok mer mørkt, variert og progressivt enn de to singlene. Glad for at du setter pris på den!
    • Dere fortsetter å levere, ja. Gleder meg ikke noe mindre til å høre heile plata nu! Dette er en ganske annen musikkstil enn jeg vanligvis lefler med, men jeg vet å sette pris på god thrash innimellom. Håper også å få med meg dere live en gang.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.