Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Suhr Standard Custom


Kramer

Anbefalte innlegg

Er veldig fornøyd så langt. Kanskje ikke helt min type gitar halsmessig og lydmessig. Men den er knallgod. Var det deg eg kjøpte den av eller hadde du den før han ?

Har nå en Fender customshop deluxe stratocaster 2014 en Suhr Standard Custom og en Matamps Kingstreet combo ( dyr, håndlaget , point to point , engelsk)

Alt utstyr som er langt over hva eg trenger og fortjener ferdighetsmessig , er vel som nybegynner å regne og kunne nok klart meg med en squire og en billig amp med innebygde effekter. Men samma faen hvilket nivå vi er på får vi jo alle GAS :D:guitar:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎14‎.‎09‎.‎2016 at 16.35, Kramer skrev:

 

Alt utstyr som er langt over hva eg trenger og fortjener ferdighetsmessig , er vel som nybegynner å regne og kunne nok klart meg med en squire og en billig amp med innebygde effekter.

Lurt å satse skikkelig med en gang. Eg har kjøpt og byttet ut for mange gitarer som eg ikkje var førnøyd med etter å ha hatt de en stund. Blir dyrt og slitsomt i lengden. Så var det dette med GAS da...:D:guitar:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.