Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender kopierer Suhr?


blaamann

Anbefalte innlegg

Her fikk jeg litt følelsen av at Fender sier til Suhr "det er tross alt vi som er orginalen".

black_fender.png.eeb4a73e0b4824d229b93b4f783b987c.pngblue_fender.png.22d5ee6d1d94f3ee65f6967832703b30.png

Samme stilen som Pete Thorn sin Suhr er det i alle fall. Selv om en ser helt klare forskjeller i kropp osv

suhr_pete.thumb.jpg.012467a5dda31bb7e3abdb24a387e335.jpg

 

Endret av blaamann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, blaamann skrev:

Her fikk jeg litt følelsen av at Fender sier til Suhr at "det er tross alt vi som er orginalen".

black_fender.png.eeb4a73e0b4824d229b93b4f783b987c.pngblue_fender.png.22d5ee6d1d94f3ee65f6967832703b30.png

Samme stilen som Pete Thorn sin Suhr er det i alle fall. Selv om en ser helt klare forskjeller i kropp osv

suhr_pete.thumb.jpg.012467a5dda31bb7e3abdb24a387e335.jpg

Coolt at boutique-byggerne kan inspirere klassikerne også da ;)

Hva heter modellen fra Fender? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, germaniumkid said:

Coolt at boutique-byggerne kan inspirere klassikerne også da ;)

Hva heter modellen fra Fender? 

Ikke alltid Fender sine websider lar deg komme inn på andre land sine sider, men jeg fikk det til med disse under:

https://shop.fender.com/ja-JP/electric-guitars/stratocaster/made-in-japan-modern-stratocaster-hh/5280400306.html

Telecasteren var jo kul også

https://shop.fender.com/ja-JP/electric-guitars/telecaster/made-in-japan-modern-telecaster-hh/5280700306.html

Samt Jazzmasteren som var veldig Jim Root

https://shop.fender.com/ja-JP/electric-guitars/jazzmaster/made-in-japan-modern-jazzmaster/5280800306.html?rl=ja_JP&rdl=en_NO

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

Det er synd at de føkker det hele opp med det tradisjonelle strat-jack-outputen... Ellers er det innertier syns jeg.

Akkurat det samme jeg tenkte. Den mystic ice blue (eller hva navnet var) ser ganske kul ut. 

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Truckstop Chuckie said:

Det er synd at de føkker det hele opp med det tradisjonelle strat-jack-outputen... Ellers er det innertier syns jeg.

Tildels enig, Telecasteren ser i alle fall mer "ryddig" ut.

tele_modern.thumb.png.54d19ccf497f656e57f863815ae23447.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det volumpotet sitter jo der det alltid sitter.

Skal dog ikke nekte for at det er i veien der det sitter, som er grunnen til at jeg alltid setter opp strat'ene mine med master volum/master tone og lar det øverste hullet stå tomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.