Web Analytics
Jump to content

Fender kopierer Suhr?

blaamann

Recommended Posts

Her fikk jeg litt følelsen av at Fender sier til Suhr "det er tross alt vi som er orginalen".

black_fender.png.eeb4a73e0b4824d229b93b4f783b987c.pngblue_fender.png.22d5ee6d1d94f3ee65f6967832703b30.png

Samme stilen som Pete Thorn sin Suhr er det i alle fall. Selv om en ser helt klare forskjeller i kropp osv

suhr_pete.thumb.jpg.012467a5dda31bb7e3abdb24a387e335.jpg

Edited by blaamann
  • Like 2

5 minutter siden, blaamann skrev:

Her fikk jeg litt følelsen av at Fender sier til Suhr at "det er tross alt vi som er orginalen".

black_fender.png.eeb4a73e0b4824d229b93b4f783b987c.pngblue_fender.png.22d5ee6d1d94f3ee65f6967832703b30.png

Samme stilen som Pete Thorn sin Suhr er det i alle fall. Selv om en ser helt klare forskjeller i kropp osv

suhr_pete.thumb.jpg.012467a5dda31bb7e3abdb24a387e335.jpg

Coolt at boutique-byggerne kan inspirere klassikerne også da ;)

Hva heter modellen fra Fender? 

2 minutes ago, germaniumkid said:

Coolt at boutique-byggerne kan inspirere klassikerne også da ;)

Hva heter modellen fra Fender? 

Ikke alltid Fender sine websider lar deg komme inn på andre land sine sider, men jeg fikk det til med disse under:

https://shop.fender.com/ja-JP/electric-guitars/stratocaster/made-in-japan-modern-stratocaster-hh/5280400306.html

Telecasteren var jo kul også

https://shop.fender.com/ja-JP/electric-guitars/telecaster/made-in-japan-modern-telecaster-hh/5280700306.html

Samt Jazzmasteren som var veldig Jim Root

https://shop.fender.com/ja-JP/electric-guitars/jazzmaster/made-in-japan-modern-jazzmaster/5280800306.html?rl=ja_JP&rdl=en_NO

• Like 1

35 minutes ago, MartheyG said:

@blaamannJeg tok meg friheten til å lage et nytt emne ut av denne, og samtidig legge på en frekk klick bait-tittel. Du får si ifra om du vil ha en annen tittel på tråden ;)

Det går greit å være litt tabloid 🙂

• Haha 1

43 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

Det er synd at de føkker det hele opp med det tradisjonelle strat-jack-outputen... Ellers er det innertier syns jeg.

Akkurat det samme jeg tenkte. Den mystic ice blue (eller hva navnet var) ser ganske kul ut. 

• Thanks 1

22 hours ago, Truckstop Chuckie said:

Det er synd at de føkker det hele opp med det tradisjonelle strat-jack-outputen... Ellers er det innertier syns jeg.

Tildels enig, Telecasteren ser i alle fall mer "ryddig" ut.

tele_modern.thumb.png.54d19ccf497f656e57f863815ae23447.png

• Like 3

Det volumpotet sitter jo der det alltid sitter.

Skal dog ikke nekte for at det er i veien der det sitter, som er grunnen til at jeg alltid setter opp strat'ene mine med master volum/master tone og lar det øverste hullet stå tomt.

• Like 2

• 10 months later...