Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Charvel Pro Mod So Cal Style1 Mij eller mim?


K-nizm

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Slashaxl skrev:

Eller du kan sjekke ut GMW'n min på finn :D

Den er enormt fet. Den dagen jeg blir stor og er god nok til å spille i et puddelrocktributepappaband så skal jeg ha en slik.

  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt tre japanere. Opplevde de alle som bra men det er små variasjoner i halsprofil, bra U til C og et sted i mellom. Leste et sted at de japanske halsene ikke er cnc-lagd, men for hånd, derav variasjoner. Det kan være at dette bare er rykter så ikke ta mitt ord på det. Den sorte jeg satte Gotoh 1996 på var definitivt best. Savner den av og til. 

Edit: Bra pris på den på Finn! 

IMG_20160328_115644.JPG.8d8b4f0e524c2845d61aaefa1f7535d7.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charvel/Jackson sluttet produksjon i Japan i 2010 . Fabrikken der ble rammet av " natural disaster" og klarte visstnok ikke å komme seg på beina igjen . Da Fender eier de så blir de nå laget i Fender sine fabrikker i USA/Mexico .

Alle disse Japan har dette merket på headstock . Jackson og eldre Charvel må en gå etter serienummer .

Utviklingen er dessverre -  USA/Japan svært dyre land å produsere i , så de fleste bruker andre Asia land der folk har lave lønninger .

Jeg har to Charvel SO-CAL/San Dimas . De er ok , men spiller ikke like bra som USA San Dimas jeg har . Antakelig treverk og en del små detaljer som gjør de bedre , for hardware/pickups er det samme .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Charvel/Jackson sluttet produksjon i Japan i 2010 . Fabrikken der ble rammet av " natural disaster" og klarte visstnok ikke å komme seg på beina igjen . Da Fender eier de så blir de nå laget i Fender sine fabrikker i USA/Mexico .

Alle disse Japan har dette merket på headstock . Jackson og eldre Charvel må en gå etter serienummer .

Utviklingen er dessverre -  USA/Japan svært dyre land å produsere i , så de fleste bruker andre Asia land der folk har lave lønninger .

Jeg har to Charvel SO-CAL/San Dimas . De er ok , men spiller ikke like bra som USA San Dimas jeg har . Antakelig treverk og en del små detaljer som gjør de bedre , for hardware/pickups er det samme .

Hvilket merke på headstock er det du mener?forstår ikke helt den setningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.