Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fornøyd?



Anbefalte innlegg

Som mange andre her på forumet, og i verden forøvrig, kunne jeg godt tenke meg å oppdatere utstyret mitt litt. Har en Marshall Valvestate 30, altså transistoramp. Sparker ikke så hardt, men siden jeg bare spiller hjemme, holder det i massevis. Jeg er sikker på at babyen i etasjen over meg kommer til å like hardrock og pink floyd når hun vokser opp, for å si det sånn.

Ellers trenger jeg nye pedaler... har bare en Zoom 505 (til salgs for en svært billig penge), og en Dunlop Crybaby GCB-95. Den er jeg storfornøyd med.

Hva gitarer angår, er jeg meget fornøyd med Les Paul Studioen min. Trenger ikke noe annet enn den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fornøyd med utstyret selvsagt! :lol:

HIHi...

Hehe...

Haha.....

Jaja :roll:

Vel jeg er jo ganske fornøyd med gitarn og forsterkern.

En Fender Strat og en Peavet Classic 30... Bra saker ja :D

Men har faktisk ingen effekter, men har jo sommerjobb så..

Vi får se 8)

Må ha: Delay, Wah Wah, en Fuzz Pedal og mm! Pluss ny tremolo!

Men skal nok kjøpe nye gitarer og amper i framtiden, har et ENGL halv-stack i sikte! Oh yeah! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ogsaa konstant GAS. Holder for oyeblikketpaa med aa planlegge neste rigg, som jeg sansynligvis har etter sommeren etter litt bursdag, sommerjobb og salg av forige rigg.

Blir da pedalbrett/amp oppsett. Naa har jeg rack/kabinett

Mente du hadde et fett oppsett fra før jeg!

Paa den maaten jeg spiller gig's, da jeg stort sett laaner amp borte, er det greiere aa ha alle effektene alene enn i et tungt rack sammen med masse annet. Dessuten er ejg paa utkikk etter en enda fetere amp. CAE OD-100 er den jeg virkelig sikler etter. Faar se hvor mye jeg faar for plexi'en forst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se... vel, jeg bestiller meg en Yamaha es-335-kopi nå snart, som forhåpentlig vil funke som et uvær. Planlegger også å skaffe meg en klassisk gitar med litt mer trøkk enn den jeg har (cutaway, med ødelagt piezo). Ser også for meg å skaffe meg en Tokai Les Paul-kopi, enten med P-90, eller humbuckere... jeg heller mot P-90.

Skal også skaffe meg en forsterker-løsning som egner seg bra til opptak, vet ikke helt hva slags, dog. Så, joa, det er nok litt igjen, før alt er som det 'skal' være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ennå ikke helt fornøyd.. vet ikke hva som mangler men..:P

Marshall TSL100 topp

Marshall 1936 2*12 kabinett

Boss ME-50

Jackson SL3

Føler at det er noe som mangler.. har faktisk lyst å bytte toppen i en DSL100...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.