Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Breadcaster 2 - prosjekt


Anbefalte innlegg

Dette er et gammelt prosjekt som jeg fortsetter med men jeg fant ikke den gamle tråden så jeg fortsetter her. Nå er det 30 grader ute i sola og 22grader i skyggen så nå er det klart for lakkering. Sølv blir fargen. Første lag nå. Jeg skal frese ut for to Tele Deluxe humbuckere før jeg lakkerer sølv på oversiden. Jeg tenkte på GFS sine. Den er frest ut for Floyd. Sort plekterbrett og hardware blir kult. 

image.jpeg

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fortjener også en medalje fra Kong Willhelm Aleksander i Nederland siden jeg har en så streng kone med hensyn til gitarer, for nå får jeg ikke lov mer på dette prosjektet. Mer syd man kommer, jo sterkere blir temperementet og jeg vil gjerne leve litt til.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går på å snekre kropp i hagen med saging og fresing, pussing, lakkering og rot. Ferdigkjøpt body er ok for henne. Det er det rotet det blir og rydde opp etter det og hun blir stresset av snekringen. Hvis jeg kjøper ferdige kropper så er det i orden for henne at jeg bygger gitarer.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.