Web Analytics
Jump to content

Maestro doubleneck

Svein1982
 Share

Recommended Posts

Heisann. Ny her. Jeg har kommet over en Maestro doubleneck el gitar på en Facebook side for gitarutstyr. Selger skal ha 6.500kr for den da den angivelig kostet 7.000kr ny for 3 år siden. Jeg finner ikke de gitarene på norske nettsider, men på amerikanske sider går de for rundt 4.500kr før avgifter ved import. Noen som kan svare meg på om dette er en god pris eller ei? 

Jeg har såpass lite behov for ek 12-strengs elektrisk gitar at det å betale overpris for en doubleneck er lite ønskelig. Har alltid ønsket meg en doubleneck og vet jeg kommer til å bruke den mer aktivt om dere mener den er verd prisen. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By tuppern
      Hei alle sammen.
      Håper det er noen her inne som har god peiling på Fender gitarer. Jeg ønsker å vite hva denne gitaren ca. er verdt i dag brukt. Kjøpte den på finn.no for ca 6 år siden, men brydde meg selvsagt ikke noe om dokumentasjon osv den gang da. En bekjent av meg tipset meg om at denne gitaren kunne være mye mer verdt enn de skarve 5000 kr jeg betalte for gitaren den gang. Beklager at jeg måtte svare mitt eget innlegg med flere bilder - dette forumet akksepterer maks 2Mb filstørrelse pr. innlegg.....
      Har ikke noe originalt tilleggsutstyr, kun det bildene viser.
      Setter stor pris på tips! Bare å etterspørre flere bilder dersom det er noe som er uklart eller mangler.

• By Fender1
      Hei! Lurer på hvor mye denne kan være verd. Søkte på serienummeret og er produsert i Mexico 98-99. Svært lite brukt og stått til pynt nesten hele sitt liv og heller ikke vært vedlikeholdt. Vært noen klistremerker på den som jeg nå har tatt av men d vises såvidt at de har vært der (på kroppen og et langt oppover halsen). Vises best på det hvite partiet at d har vært klistremerke der som har farget av. Burde jeg prøve å shine den opp skikkelig eller bare selge som den er? Kun noen få skjønnhetsmerker i lakken ellers. Vil selge med fender bagen. Heter den noe mer enn Fender Stratocaster? Hva står NM for i serienr? Tusen takk for evnt svar

• By -"//33
      Jeg har en Rick Hanes 323 akustisk gitar som jeg ikke finner noe særlig info om. Leter etter litt bakgrunnshistorie og pris. Noen som kan noe om denne? 
  • Siste aktive tråder

• Nei, men ville personlig sett mot det merkene som har noen flere år i gamet. Ser nå at du har fått et bra tips under (eller over ettersom).
    • Jøss! Ja, dette ser snasent ut. Den custom-funksjonen har alt jeg ønsker meg. Billig var det òg. Tror jaggu jeg skal legge inn en bestilling her. Tusen takk for tips!
    • Jeg har testet litt GFS og synes det er egentlig ganske ok, men med tanke på dyr frakt og moms, blir det ikke så billig lengre likevel. (Husker enda med glede da dollaren var nede i 5kr  )  har du tid å vente litt, vil jeg sterkt anbefale Bootstrap pickups. Har ikke testet Stratmikkene derfra men er superhappy med tele- og jazzmasterpickups.  https://bootstrappickups.com/products/custom-single-coil-for-strat-by-custom-featherbottoms-custom-sound-machines  
    • Så du har dårlig erfaring? Seymour Duncan har ingen Stratocaster-pickuper som er bare litt overspunnet, tror jeg. Nærmest kommer SSL-1, men jeg skulle gjerne hatt noe som var et halvt hakk hottere enn det.
    • Ville heller sjekket finn.no for Seymour Duncan osv
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.