Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Utrolig billig fender på finn


Geir-Ove

Anbefalte innlegg

1 time siden, Rottenikken skrev:

Håper du blir fornøyd. Men det er ikke rare tilbudet sammenlignet med broder'n som gav sa 1500kr (ikke 15000) for sin Fender Telecaster USA Custom Shop. (mann som var totalt desperat etter penger)

Med knekk i knærne? Som han møtte under Nybrua?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Rottenikken skrev:

Håper du blir fornøyd. Men det er ikke rare tilbudet sammenlignet med broder'n som gav sa 1500kr (ikke 15000) for sin Fender Telecaster USA Custom Shop. (mann som var totalt desperat etter penger)

DET er en skrøne jeg ikke går på

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg solgte min Fender Mexican Strat for 2200kr som et innbytte mot en annen gitar. Det var ingenting galt med den, faktisk så var det et fantastisk flott instrument. Skulle jeg hatt en billig gitar som faktisk var god å spille på, så hadde jeg gått for en slik igjen. Folk betaler mye mer for ubrukelige billiggitarer enn dette, her får du faktisk et instrument du fint kan nyte hvis du er på budsjett :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Den 16.7.2016 at 19.35, Geir-Ove skrev:

Jeg kom over en fender jeg synes lå ute til en meget billig penge. Er det noe muffens? 

 

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=79117972

 

Hvis man klikker på linken din så tror jeg du ble lurt veldig mye. Jeg får opp ei katte med solbriller så der kjøpte du "katta" i sekken. :D

(Jeg kopierte din link)

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=79117972

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.