Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste Gitarblader


Guitarboy11

Anbefalte innlegg

Hei

Synes "Guitar and Bass" er et veldig kjekt blad. Før i verden pleide jeg mye å kjøpe "Guitar Technicoue", men rakk ikke å spille halvparten av sangene derfra. Så de er arkivert i vente på god tid :)

Ellers så abonnerer jeg på Guitar World. Det er latterlig billig (tror jeg regnet ut det kostet 19 kr på nummer hjem i postkassen). Det er forøvrig stappfult av reklame (derav prisen sikkert) og kansje litt tunglest.

Karakter vet jeg ikke, men som nevnt er Guitar and Bass en favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonnerte lenge på Guitar and Bass, mens synes bladet ble dårligere og dårligere, med mye repitisjon av innhold. Da de doblet prisen for digitalt abonnement var det takk og farvel for min del. Guitar World kjøpes sporadisk, men bladet kjører jo akkurat samme repotasjene som de gjorde på 1990-tallet. Kongen av gjenbruksartikler er imidlertid Total Guitar. Har kjøpt det fast fra 1996-2000. Har lest gjennom et par utgaver fra siste årene og det er jo de samme artiklene om igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonerte på Guitar Player og Guitar World i mange år.

Likte Guitar Player best, de skrev som regel om bra gitarister og nyttige ting.

Guitar World ble mer og mer fjortisutgaven av de to med EMO og Screamo o,l

Hadde du teit nok image fikk du coveret selv om ikke gitarspillinga var all that:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.