Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Death metal


Rosapersienner

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

til alle dere som spør etter tab. Tab det selv. Er du ikke god nok til det så vil du nok antakelig ha store problemer med å spille det også.

eller ikke? kan spille gitar, men kan ikke programmet..

du trenger da ikke å tabbe det for å lære å spille låta? jeg mente ikke at de som skulle lære seg låta skulle sette seg ned og tabbe den, heller det at de skulle ta den på øret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt der litt med følelsen "er den ikke ferdig snart" selv om sangen bare er på 3:11..

Men for all del, det finnes band som får platekontrakt på den slags..

Det var jo strengt tatt en dårlig death metal låt, så platekontrakt blir vel litt å overdrive, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tider bra, men jeg synes trommisen ikke hang helt med i svingene.

Greit utgangspunkt, men det ble litt tørt etterhver, det var - gi alt, så fyller vi på med enda litt mer og på 50. sec. så er det bare "gi alt vi har nå, vi knuser dem". Så forsvant grooven.

Beklager hvis det var lite konstruktivt, poenget var at jeg følte at den hang igjen med det samme hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt der litt med følelsen "er den ikke ferdig snart" selv om sangen bare er på 3:11..

Men for all del, det finnes band som får platekontrakt på den slags..

Det var jo strengt tatt en dårlig death metal låt, så platekontrakt blir vel litt å overdrive, ikke sant?

Det er utrolig mange dårlige band som på mystisk vis klarer å få seg platekontrakt.. Samtidig som det er mange skikkelig bra band som aldri får det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.