Gå til innhold
Rosapersienner

Death metal

Anbefalte innlegg

ok, jeg hører ikke så mye på metal, men det virket jo greit det der.

Tror den vil bli bedre med bass på. Men dere skal ikke bry dere om uttalelsene mine, for jeg har ikke peiling på metal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt slappe saker dere presterer her. Men det var vel i utgangspunktet kanskje ikke ment til å være en ultragjennomtenkt genistrek av fantastiske proporsjoner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trommeslageren din var jo flink til å spille fort, men det hørtes litt utight ut enkelte plasser. Synes ikke at riffene var så veldig smakfulle når det kommer til deathmetal. Hvilke deathmetal band er dere inspirerte av? Hør på førsteplata til Darkthrone og Leprosy av Death. Mye fett å finne der.

Men det var litt kult :) Ikke noe mer enn det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes det var litt fett. Men det hadde vært enda bedre om dere hadde fått skarpere lyd på basstromma.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der var jo fett som faen... savna litt growl :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synte ikke dette var så bra men,,,,,trommisen kunne jo ha gjort noe annent enn å bare bruke cymbaler hele tiden....!! :?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne topicen er ifra mai, ganske lenge siden, eh?

cymblaer brukes ofte mye i death metal hvis du lurer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg syntes det var litt fett. Men det hadde vært enda bedre om dere hadde fått skarpere lyd på basstromma.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inntrykk:

Fram til 0:50 synes jeg faktisk det var ganske så fet å høre på, men akkurat da begynner noe jeg HATER så intenst, nemlig den gode gamle sedvanlige "OI se så fort jeg kan spille"-trommedrittet som alltid er der og ødelegger en ellers god sang. Kanskje andre liker det, men jeg synes slik trommegreie ødelegger all musikk den er i kontakt med.

Gitaren virker litt utight etter 0:50.

Synes ting blir bedre 1:05 når cymbalene kommer inn, det var fett.

Fra 1:05 og til slutten synes jeg sangen er ganske så bra, god nok til å være på winamp-playlista.

Litt rotete lydbilde helt på slutten.

Alt i alt synes jeg det var kult!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var noen tøffe riff inneimellom, men i lengden var denne sangen egentlig kjedelig. Høres ut som en dårlig backing track egentlig..

Men det var noe forfærdelig rommlete bass dere hadde i miksen. Denne kan godt kuttes på de laveste frekvensene og skrus litt ned ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.