Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg har allerede en heidundrende god forsterker allerede


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en gitarforsterker for ti år siden som jeg betalte 4000kr for og ordtaket om at man får det man betaler er virkelig sant. Det er ingen av de dere har anbefalt men likevel hører jeg godt hvordan mellombånd etc og nyanser på Texas Specials komme fram godt. Japan stat pickups var jo MYE dårligere men det er jo en viss prisforskjellen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forsterker ment for akustisk gitar har vel egentlig mer til felles med ett PA-anlegg enn en forsterker for elgitar.

Jo visst kan man høre nyanseforskjeller, men det er ikke ensbetydende med at lyden som kommer ut er bra.

Mulig, men dette er utenfor mitt kunnskapsfelt. Men en Fender Mustang skal jeg kjøpe uannsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Behringer men ser ikke modellnavet

4k for en Behringer? Tror knapt du finner en ny Behringer forsterker som koster så mye. Kanskje en Bugera? Det er et merke som i likhet med Behringer eies av Music Group, men det er ingen Behringer. Behringer selger mye som er bra i forhold til prisen man betaler, men gitarforsterkerne er ikke mye å skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4k for en Behringer? Tror knapt du finner en ny Behringer forsterker som koster så mye. Kanskje en Bugera? Det er et merke som i likhet med Behringer eies av Music Group, men det er ingen Behringer. Behringer selger mye som er bra i forhold til prisen man betaler, men gitarforsterkerne er ikke mye å skryte av.

Forsterkere er utenfor mitt kunnskapsfelt. Mulig den kostet mindre. Jeg er fornøyd med den men skal ha en Fender Mustang II likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 Euro forskjell i pris ( ca 180 kroner) klarer du sikkert Rottenikken . Løp og kjøp !

Jeg klarer å høre grei forskjell i lyd med div pickups , med en Marshall MG15CFX (på gain lyd vel å merke) .

På REN lyd med Strat tviler jeg mer, men sånt driver jeg ikke med .

Jeg HAR jo en haug med Mesa - Fender - Marshall rør amps liggende i tillegg da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.