Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Knallgod lav watts amp - Friedman Pink Taco eller Suhr Badger 30 topp?


Anbefalte innlegg

Gutter (og jenter?) !!!

Hva anbefaler folket av disse toppene hvor kravet er at det skal låte kuler og krutt og fungere bra både på øving med type Dave Grohl trommis og i live sammenheng på mindre "normale" scener?

Soundet: The Darkness/Thin Lizzy/Pearl Jam/Rival Sons/Foo Fighters.

PS, må betale ca 2000-2500 kr mer for Suhr vs Friedman ampen.

Har noen av dere erfaringer med disse ampene? Pro and cons please:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, utan att ha testat någon av amperna så är det litt svårt att svara på utan att veta vilken type ljud du är ute efter. Utan att ha testat någon av amperna så verkar i utgångspunkt 20 watt litt lite för att låta kuler och krutt med en D.G-trummis på öving, men det har såklart mycket att säga hur rummet är, hur man plasserar utstyret och vilket kabinett man använder. Utan att ha testat någon av amperna så blir du säkert nöjd med Tacon eftersom den låter kanon på Youtube :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer mye an på hvilken type musikk man spiller. For meg som liker hardrock-trøkk er 20watt fullstendig ubrukelig, men jeg har brukt lav-watt til litt snillere country-rock uten trøbbel. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer mye an på hvilken type musikk man spiller. For meg som liker hardrock-trøkk er 20watt fullstendig ubrukelig, men jeg har brukt lav-watt til litt snillere country-rock uten trøbbel. :)

Jeg har spilt på Valle Hovin med en ceriatone tmb 18. Trøkket greit det ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.