Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

prisvurdering fender clapton signatur


Knokejern

Anbefalte innlegg

7-8 Syntes jeg er veldig lavt, da går de jo for høyere pris i Usa. Siste jeg så til salgs i usa sto til $1390 men man vet jo ikke hva de egentlig blir solgt for da. Er jo ikke mange med den fargen på markeded så jeg trodde det hadde litt å si men da tar jeg kansje feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..... Når det gjelder Stratocastere, og andre gitarmodeller selvfølgelig, har jeg en følelse av at én person kan elske en gitar mens en annen hater den. Og det kan være store forskjeller i gitaropplevelse på forskjellige gitarer innenfor samme serie. Jeg mener det gjelder alle modeller fra standard, Mexico, signatur eller CS, evt. asshole edition, or U name it!.

Største skuff jeg noen sinne har opplevd når det gjelder strat, var en CS jeg prøvde i en forretning i Særp som var priset til over 20 laken! Jeg kunne godt gitt 2 laken, for å si det sånn! men that´s it! Og da ville jeg mest sannsynlig modda livskiten ut av den.

Selv kjøpte jeg min favoritt-strat i 1985, splitt ny og produsert i Japan. Ikke noe annet dilldall av betegnelse enn Fender Stratocaster (Made in Japan). Men dette er gitaren med stor G nettopp for meg, og jeg selger den bare ikke! Tror jeg får mer for den nå enn jeg ga for den ny,......men som sagt uaktuelt.

Sånn kan det være med din strat også, Knokejern. Du kan sitte på noe som er gull, eller det kan være en hvilket som helst strat. Ny kjøper bør prøve den og få kick på den. Først da kan man snakke penger.

Hadde den hatt Claptons egenhendige signatur!..... ja, da hadde vi snakket kroner ;-)

Endret av Hank Annicke Noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vare som er tatt ut av butikk faller vanligvis med 1/3 av prisen uansett om den er ubrukt.

Det er det mange som har vondt for å forstå, men det er prisen for å ikke ha en butikk å forholde seg til.

Og hvis varen er brukt, så er 1/2 pris vanlig å betale. Dyre boutique greier og spesielle ting faller ofte enda mer i pris enn det.

At en ting er spesiell, kan også bety at det er svært få som var interessert i den i utgangspunktet.

Og det kan jo hende at det fortsatt er svært få som er interessert. Det pleier ikke å gjøre prisen høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.