Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom In-ear Monitors og ørepropper


sahm

Anbefalte innlegg

Heisann,

Skal gå i innkjøp av formstøpte/custom In-Ear Monitors og ørepropper. Har allerede plukket ut en produsent som heter Hantek Audio AS som jeg har sett blitt anbefalt på flere forumet og blant mine venner.

Jeg har sett på T1 versjonen deres på www.hantek.no/in-ear og ørepropper for dempning på http://www.hantek.no/orepropper/musikk/pro-musikkpropper

SPØRSMÅL mitt er:

Er det noen flere som har erfaring med Formstøpte ørepropper og in-ear monitors? Har flere venner som har handlet fra UE og Westone, men som er mer fornøyd med de myke variantene fra Hantek Audio og ACS.

Noen som har noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt fra JH Audio, mannen som grunnla UE men som gikk bort fra UE og startet sitt eget. Veldig fornøyd med de, kom i en solid metallboks til å oppbevare de i. Lyden er helt fantastisk bra og tror faktisk ikke jeg har hørt noe som er i nærheten av verken høyttalere eller andre typer bærbare lydmedium. Jeg bestilte egentlig den billigste modellen men bestemte meg for en ganske mye dyrere modell da jeg tenkte at når jeg først skal kjøpe så trenger det ikke være det billigste (selv om den billigste også koster en del...). Jeg endte opp med denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.headphone.com/collections/in-ear-headphones/products/jh-audio-jh13-pro

Etter å testet sikkert hundrevis av headsett, lest ulike tester osv. så fant jeg ut at jeg var enig med denne nettsiden stort sett enig med hver gang. Beste referanse jeg har å gi på stort sett alt av headsett. Mye bedre enn forumbrukere, venner, hifi-freaks…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.