Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Aktive studiomonitorer under 5000, eller kanskje 10000...


shv

Anbefalte innlegg

Som tittel sier, ser etter noen bra aktive studiomonitorer til under 5000 for paret (gjerne brukt).

Noen som har noen anbefalinger her? Ser jo at Dynaudio B6MA og Adam A7X får mye skryt, men tenkte egentlig å finne noe litt rimeligere.

Noen som har noen tips?

Endret av shv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på jakt etter monitorer og hørte på KRK Rockit-serien, ble skikkelig imponert. Hørte så på VXT-serien, og da hadde jeg ikke lyst på Rockit lengre. Du får vel Rockit 6 ny for ca budsjettet ditt, og vxt brukt bør ikke være langt unna heller. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med mine vxt 6. Låter kanskje ikke helt nøytralt, men så er de tilsvarende mye gøyere å høre på også.

mine $0,02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par Behringer B3031A i mitt lav-kost hjemmestudio. De er i bruk daglig, leverer grei lyd og jeg har ikke hatt noe problemer med dem de 3 åra jeg har hatt dem. Du får dem vel ned mot 1800,- pr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tänkte "egentligen" köpa nåt billigare ;) . Alltså, leta reda på ett par brukta Dynaudio BM6 så ska det inte så många timmars övertid till för att du blir supernöjd. Nejdå, beklagar, har inte så mycket annat att bidra med än att Dynaudio BM6 är kanonbra :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på jakt etter monitorer og hørte på KRK Rockit-serien, ble skikkelig imponert. Hørte så på VXT-serien, og da hadde jeg ikke lyst på Rockit lengre. Du får vel Rockit 6 ny for ca budsjettet ditt, og vxt brukt bør ikke være langt unna heller. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med mine vxt 6. Låter kanskje ikke helt nøytralt, men så er de tilsvarende mye gøyere å høre på også.

mine $0,02

Jeg hadde samme runden men hørte Dynaudio BM6 MKII og da hadde jeg ikke lyst på VXT lengre, selv om de er helt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.