Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp! Leter etter penn til noteskriving!


Mariefme

Anbefalte innlegg

Hei! Kjæresten min spiller akustisk gitar, og har nevnt at han ønsker seg en penn for å bruke spesielt til å skrive noter. Finnes det en type penner som er spesielt gode til dette? :)​ Har googlet litt (les en del) og funnet noen fine fyllepenner fra merket "Lamy Safari" men vet jo ikke om de duger... Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den tiden jeg holdt på med det der, brukte jeg en tynn trykkblyant først, og tusjet med en litt grov arkitekt- tutsj, type rotring. Det kreves litt tilvenning å tusje med en slik, men det man får rimelig kjapt dreisen på det. Det er ikke alt notepapir som egner seg til den tusjen, det bør være ganske glatt og kompakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipsene! Det var via Ebay jeg kom over den sorten fyllepenn jeg ser på nå, hvor jeg kan velge en spiss som er ekstra fin. Har lest flere gode anmeldelser av den, hvor de sier den visst er en av de beste innen den "ikke-så-veldig-dyre" klassen :) Tror det blir denne, i matt sort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.