Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til å finne ut hvilken type strat dette er.


TixO

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å finne ut nøyaktig åssen gitar dette er.

Jeg vet at det er en amerikansk Fender Stratocaster fra 1991. Serienummeret tilsier at det er en Strat Plus og den har flere ting som tilsier det samme.

Den har Gold lace sensors, locking tuners, Hipshot Trimsetter og micro-tilt adjustment , men den har ikke wilkinson roller-nut og den har string trees på headstocken.

Er en herlig gitar å spille på og den lyder fantastisk, så er mest av nysjerrighet jeg lurer.

strat_zps036d5267.jpg

strathead_zpsdfc3c6c9.jpg

stratback_zps300ebfea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en strat plus. Jeg tipper at forrige eier var så lei av at strengene spratt ut av oversadelen, og monterte strengetre for å bøte med dette.

Man ser også helt klart at det har vært en roller nut her, som har blitt erstattet av noe mer klassisk (i dont blame him).

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange mails frem og tilbake og mye bilder sendt til Fender customer care viser det seg at det er en Fender Deluxe American Standard som ble laget i 1989, men ikke fulført før sent i 1990. Det ble ikke laget mer enn ca 400 av denne modellen før de sluttet å produsere den i starten av 1990.

Noen som har en anelse på hva verdien på denne gitaren er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.