Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD-Fender FSR Classic Series ’72 Telecaster Deluxe Tangerine Flake


Loztboy

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt lyst på en 72 Telecaster Deluxe, for en uke siden tok GAS fullstendig overhånd.

Jeg tenkte som jeg pleier når jeg skal kjøpe gitar, bedre med tilgivelse enn tillatelse. (Kona)

I dag kom godsakene.

F72Tdlx_1.jpg

F72Tdlx_2.jpg

F72Tdlx_3.jpgF72Tdlx_4.jpg

Det er ikke lett å ta bilde av sparke finnishen :)

Jeg har ikke fått av plasten enda, tar det når jeg bytter strenger, og det må skje snart for det sitter 9-42 på den, må ha 10-46.

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er litt 'over the top' for min del, men den har allikevel en litt merksnodig appell... :)

Hvordan låter pickupene? (Fender widerange-reissues er jo ikke viden kjent for å være særlig vintage-korrekt). Jeg hadde en thinline-tele i et par dager for noen år siden med widerange-pickuper. Låt ikke så altfor gæli. Som en bolt-on med tynne humbuckere, noe det i for seg også var. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser ikke så voldsom ut i "virkligheten" Har ikke fått testa på full pupp enda. Har lest endel om ri-pickupsene, skal gi de en sjanse før jeg eventuelt bytter de ut med f.eks. The Creamery.

Den låter litt mørkt, mulig jeg må bytte pots, tror det sitter 250k potter i den.

Ellers god å spille og låter ganske tøft.

Utseende minner om en fin redhead :D

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt testing syntes jeg pickupene låt litt vel dafft, for å teste satt jeg på en 750K resistor mellom lug1 og jord, så det ble 1 meg.

Det er dag og natt, nå låter de fint og klart! Nå er det bare å skaffe 4 stk. CTS 1 Meg pots.

Til info satt det CTS 250K i stock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.