Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Satan rock


ruben12332

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fundamentalister, uansett religion, er noe herk. Men nei det er nok ikke alle "kristne" som har så mye mot Black Sabbath som det disse ekstreme fokene har - det er snakk om at man ikke kan trekke alle over en kam, enten de er kristne, muslimer, jøder, bruker hatt, har utover tiss, bart, innovertiss, er 18 osv. Ja det er noen som absloutt ønsker å styre andre med forankring i sitt eget verdisyn, men det å disse alle som har en bestemt tro er dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eehh..Når ble Ozzy satanist liksom?

Finner jo ikke noe satanistisk budskap i noen av tekstene hans.

Ateist ja, satanist nei.

Dessuten synes jeg det er ødeleggende at konservative prester går ut på den måten og ødelegger ting som kan bli store folkefester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at folk reagerer på at et band som åpenbart sprer antikristent budskap komme til garden sin. Ikke det at jeg har noe imot det, men herre menneske, det må da vært lov til å reagere. Hvis en person føler seg tråkka på av dette, må han få lov til å reagere, det kalle ytringsfrihet.

Og såvidt jeg veit går huebiting av duer også under dyreplageri... :P

Og, til neste som i det heletatt prøver å si "Din kristne (kom med en teit kommentar her); Jeg spammer ned mailboksen din! Og mere til. Dette er bare patetisk. Kan diskusjon gå videre uten flere antikristne kommentarer, og heller prøve å diskustere situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. De presterer jo å skrive Osbourne feil :P

Dette må jo være det dummeste jeg har lest NOEN gang! Jeezus. Infact, de har bare to sanger som handler om satan, og det er Black Sabbath og N.I.B.

Skjønner ikke at de driver å ripper opp i gamle sår. De er jo bare engelske bloaks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at folk reagerer på at et band som åpenbart sprer antikristent budskap komme til garden sin.

Eg vert verken førbanna eller føler meg trakka på når jehovas vitner kjem på døra mi....

Det blir jeg :P

Og Gnome. De kommer jo ikke med et antikristent budskap! De flørtet jo bare med okkultisme som tema. Det gikk jo ikke gjennom alle låtene deres. Venom tok dette et steg videre og lovpriste satan i sangene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.