Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blues ?


Tommern

Anbefalte innlegg

Superkult med så mange innspill da. Takk takk :)

Jeg må jo bare sjekke ut sarges tips om Mr. Reas Blue Guitars, det er jo innertier for meg. Var med i Stjerner i Sikte som Chris Rea i -98 :D

Må jo advare litt, da: Dette er for spesielt interesserte. Det er jo grenser for hvor original EN mann kan klare å være gjennom 11 CD-plater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare innrømme at jeg ikke "skjønner" hvorfor folk er så gigafan av Bonamassa. Kan noen poste en bra låt han har laga eller no skikkelig fett han spiller? Famous by association? Han dukker opp over alt men ikke skjønner jeg helt hvorfor ass. Har tydelighvis gått meg hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan ikke skjønne hvorfor folk er så gigafan av metallica.

Musikksmak er subjektivt. Uansett, så kan jeg jo poste ei låt av Bonamassa som jeg synes er fantastisk. Som du bad om er den både skrevet av JB og fett spillt..

Sorry for off topic trådstarter.

http://www.youtube.com/watch?v=pFlMB9Mxt8M

jeg ville vel ikke kalt det blues... de der går vel glatt inn under den altetende sjangeren pop/rock :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan ikke skjønne hvorfor folk er så gigafan av metallica.

Musikksmak er subjektivt. Uansett, så kan jeg jo poste ei låt av Bonamassa som jeg synes er fantastisk. Som du bad om er den både skrevet av JB og fett spillt..

Dude, nå misser du hele poenget. Jeg har aldri hørt på Joe og ser han nevnes stadig oftere i alle mulige sammenhenger og har bare ikke fått med meg akkurat hva han egentlig er kjent for bortsett fra at han tydeligvis har mange kjendis venner. Det har da ingen verdens ting med smak å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.