Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blues ?


Tommern

Anbefalte innlegg

Jeg likte de to klippene der med Jope bedre enn det jeg har hørt tidligere, selv jeg ikke løper ut å kjøper skiver av den grunn.

Men for all del det er bedre enn 99% av det andre som lages av musikk i dag og mannen kan jo spille. Det er vel kanskje sånn at hver generasjon vil ha sine egne gitarhelter og Joe har sikkert gjordt mye for å introdusere mange unge til denne typen "ekte" musikk og har derfor en spesiell status for dem uten at han når helt opp på øverste hylle for oss som har vokst opp med helt andre gitarhelter. Kanskje det er vi som ble bortskjemt.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Litt av hvorfor Bonemassa har blitt en kjempe hit er jo ikke bare at han er en sinnssykt dyktig gitar spiller, men at mye av materialet hans er litt mer moderne blues og rock.

noe som tiltrekker et litt yngre publikum.

Selv er nettopp det at han har et såpass bredt spekter av sjangere mikset inn i et album noe jeg virkelig liker.

Går fra heavy rocke riff til rolig enkel blues :) En ting er sikkert, og det er at han virkelig har fortjent all æren han har fått!

snakk om pågangs mot på fyren.. Har jo langt over 230 konserter eller noe slikt i året! :o

Pr dags dato også beste konserten jeg har vært på var med Bonamassa :)

Blues er jo også i seg selv et ganske stort spekter

http://www.youtube.com/watch?v=utHWGVazh-Q

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Bonamassa godt. Men jeg vet ikke om jeg vil kalle det "pågangsmot" at han svir av så mange konserter. Han elsker sikkert jobben sin, smir mens jernet er varmt, og bygger seg opp en formue han kan leve av lenge... Clever guy... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de to klippene der med Jope bedre enn det jeg har hørt tidligere, selv jeg ikke løper ut å kjøper skiver av den grunn.

Men for all del det er bedre enn 99% av det andre som lages av musikk i dag og mannen kan jo spille. Det er vel kanskje sånn at hver generasjon vil ha sine egne gitarhelter og Joe har sikkert gjordt mye for å introdusere mange unge til denne typen "ekte" musikk og har derfor en spesiell status for dem uten at han når helt opp på øverste hylle for oss som har vokst opp med helt andre gitarhelter. Kanskje det er vi som ble bortskjemt.........

Gitarheltene er det lenger imellom nå for tida ja.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.