Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD! :)


Anbefalte innlegg

Tenkte å hooke meg opp med sånne bein som man kan tilte den bakover med, slik det er på noen fender comboer stock, noen som veit hvor man kan få tak i?

Edit: er klar over at det sikkert finnes tonnevis med fete amper i denne prisklassen 10-12k på bruktmarkedet, men akkurat nå prioriterte jeg å ha 2 års garanti på ampen, da vi er så mye ute og de to siste ampene mine har gått til helvete, og det er dyrt å fikse det hele tida :)

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føtter får du nok tak i via samme 4sound-butikken, de står oppført i accessories-katalogen til Fender. Har ikke katalogen her akkurat nå, men vet de finnes.

Låter fint de ampene der. Noen på TGP som har hatt litt problemer med popping og smell ved kanalskift, men har ikke lagt merke til det i de jeg har testa :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Øystein! Da er du i Fenderklubben du også :-)

Du slipper aldri ut ;-)

Takk!

Ble litt lei den sylskarpe marshall-lyden. Syntes fender har en mye saftigere og deiligere feit vreng. Levde ganske trangsynt i noen år om at marshall og les paul var det eneste for meg, og alltid kom til å bli.

Men endte istedet opp med en Fender og ES til å bli hovedverktøyet mitt ;)

Her er det nok vreng i massevis, og skikkelig sustain/compressed sound på gain 2 knoben! Den feeder alltid der jeg vil, og ikke bare sånn ukontrollert dritt. Også blir den skikkelig clean ved å skru ned gitaren og spille løst, og er veeeeeldig var på hvordan attack og strengeanslag man har på gitaren. Mer enn noen annen amp jeg har prøvd. Her kan man ikke gjemme seg bak masse vreng og dioder, her skinner alt gjennom, og alt høres! :P

Jeg har jo nå et "tomt" classic 30 combokabinett stående med fullt fungerende element, og ampchassis. Det hadde vært tøft å prøve å lage en rør-amp, kunne ikke du sendt meg oppskriften og skjemaer til den ampen vi en gang skulle lage da jeg gikk på Glemmen? :)

Tror jeg trenger litt assistanse også, da jeg begynner å bli rusten på elektronikk-kunnskapene og husker for det meste de mest basic tinga. Er jo lett å kommunisere via mail/PM nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.