Web Analytics
Jump to content

Gitarnorge-Jam #3 [INNSPILLINGER]

OsloGutten
 Share

Recommended Posts

Da er jeg ferdig med å mikse sammen soloene over backingtracket. Dette gikk veldig fort fordi jeg fikk sendt solobidragene som mp3-filer. Jeg slapp unna alle problemer :)

Ang. neste "solo-runde" trenger jeg flere bidrag. Bare å slenge seg på ;)

Syntes at alle bidragene var fantastiske, og de passet kult sammen. Dere må bare skrike ut hvis det er miksa feil fra min side ;)

Enjoy!

Edited by OsloGutten

• Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kjempebra! Vi begynner å bli bra på dette nå. :) Synes alle har gode bidrag, det funker bra med tanke på at vi ikke har hørt hverandres bidrag og har forskjellig tilnærming.

Når det er sagt så tror jeg timingen på mitt bidrag er littegrann off, men det er kun flisespikking, kjempebra mikset!

Sendt inn noe rølp, tenkte jeg skulle være litt streng mot meg selv og gå for improviserte første-takes (vel det ble noen andre takes pga noen altfor stygge feil men... :D )

Veldig bra det som er spilt inn til nå!

Yey, du traff soloen også! Første gang i sånt prosjekt at soloen har blitt satt riktig.

EDIT: haha, digger at du brukte en liten del av soloen min på slutten der!

Kanskje litt vanskelig å høre, men jeg plasserte faktisk en liten bit av Gluke sin solo også :D

Har nok en gang fått inn to fantastiske bidrag, og som sagt må flere bli med :) Har også to til bidrag, som også er klare når som helst.

Uansett vil jeg at vi tar diskusjonen om innspillinger, innspillingsproblemer, osv, i denne tråden her:

Anbefaler å lese tråden uansett :)

Edited by OsloGutten